וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת מאיימת לקנוס את הפועל תל אביב, בוזגלו: "הפכתי לשק חבטות"

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 14:57

המנהלת שלחה לאדומים "מכתב חריף" בשל שיתופו של הקשר באימונים, בוזגלו טען שנבדק כשחזר מדובאי ושההדבקה הגיעה משחקן במחלקת הנוער, אורי אוזן תקף בחזרה: "אין חולה בנוער, אל תפיל אשמה סתם"

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

מנהלת הליגות לכדורגל שלחה הבוקר (רביעי) "מכתב חריף" כהגדרתה, להפועל תל אביב בבקשה לקבל הסברים על שיתופו של מאור בוזגלו באימונים אחרי חזרתו מדובאי. במנהלת אמרו ש"המכתב נשלח לפני ההחלטה לקצץ בצורה משמעותית מתמריץ הקורונה. עד יום שישי בצהריים הפועל תל אביב צריכה להשיב על המכתב".

הסיבה למכתב היא העובדה שבוזגלו נמצא חיובי לקורונה, כמו עוד ארבעה אנשים מהפועל תל אביב - שלושה מהם שחקנים. אנשי המנהלת היו בדובאי לאחרונה והיום טענו שהם ידעו שבוזגלו היה בדובאי, אבל לא ידעו שהוא מתאמן עם הקבוצה אחרי שחזר משם.

אגב, אתמול פנו אנשי הפועל תל אביב למנהלת בבקשה לדחות את המשחק הערב (20:00, ספורט1) נגד בני סכנין, אבל נענו בשלילה. במנהלת מסבירים כמו תמיד, שהגוף היחיד שרשאי לדחות משחק הוא משרד הבראיות ושעל פי המתווה המוסכם, כל עוד יש 13 שחקנים כשירים בסגל של קבוצה, המשחק צריך להתקיים, אחרת לא ניתן יהיה להשלים את עונה המשחקים בזמן.

"כפי שבני סכנין הרגישה מקופחת בתחילת העונה כשהיא נאלצה לשחק למרות שהיו לה חולי קורונה, כך אולי מרגישה היום הפועל תל אביב. אבל זה המתווה שעליו סוכם ורק משרד הבריאות יכול לבטל משחק", אמרו במנהלת.

שרון ניסנוב הפועל תל אביב. שלומי גבאי
ביקש דחייה ונענה בשלילה. ניסנוב/שלומי גבאי

בוזגלו עצמו הגיב כצפוי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "האמת? טוב להיות שוב בכותרות, זה מרענן, רק חבל שלא בהקשר של גול או בישול. אה... בעצם זה בלתי אפשרי כי לא העבירו אותי בבקרה התקציבית. סבבה לשמש כשחקן אימונים, אבל פחות סבבה להיות שק חבטות. אז הנה אני עושה לכם סדר: חזרתי ב-8.12 מדובאי אחרי שנבדקתי ודרך אגב, בזמן הזה גם משלחת של מנהלת הליגה ובית"ר ירושלים היו בדובאי, אבל למה לספר את זה אם אפשר להקליק על הגב של בוזגלו?

"מה שלא סיפרו לכם זה ששחקן נוער שעלה לבוגרים נדבק (עדיף לא לתת לי לשחק נכון?) כשיש מכת הדבקות בכל הליגה לנוער וכמה קבוצות מושבתות. המצב בטבלה אמור יותר להדאיג מאשר להדביק לי תואר מדביק. חאלס עם הצביעות!".

מי שהגיב לו במהירות היה אורי אוזן, מאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב, שכתב: "מאור, לפני הכל החלמה מהירה, רק תיקון קטן. אין שום חולה בנוער ולבטח אין מכת הדבקות. השחקן שחלה לא דרך בנוער ב 11 הימים האחרונים, היה רק עם הבוגרים ונדבק שם. אני מבקש שלא תפיל סתם אשמה. תודה ורק בריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully