וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הספסל של מכבי חיפה הוכיחו את עצמם: "החזרנו את כוח ההרתעה"

23.12.2020 / 8:05

דוניו ופלאניץ' ענו למבקרים עם שערים מול בני יהודה, שאר שחקני הספסל סחטו מחמאות, ובמכבי חיפה מתוודעים לעומק בסגל. החשש של בכר הוסר: "הוכחנו את העוצמה שלנו". וגם: יעקב שחר חוזר למעורבות גבוהה, ומתקרב להחתים את אצילי לשנתיים וחצי

תקציר ה-0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה/ספורט1

1. בכר חשש שהרצף ייגמר. למזלו כוח ההרתעה של מכבי חיפה חזר

בעונת האליפות הראשונה של ברק בכר בהפועל באר שבע, רצף הניצחונות הטוב ביותר עמד על חמישה. אמש (שלישי) לפני המשחק של מכבי חיפה מול בני יהודה, חשש המאמן שההיסטוריה תחזור על עצמה. למזלו, הפעם זה הסתיים בניצחון 0:3 שהעניק לירוקים לא רק ניצחון שישי ברציפות, אלא גם פער מבטיח בפסגה.

"תמיד קשה לנצח שישה משחקים רצופים, אבל רצינו להוכיח עוצמה ואכן עשינו את זה", התגאה אחד השחקנים בסיום. "לשמחת כולנו, השנה החזרנו את כוח ההרתעה. זה עוזר לנו לנצח משחקים שגם פחות הולך".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
יכול לחייך. בכר חוגג עם שרי אמש/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • ברק בכר חשש שהרצף של מכבי חיפה ייעצר. למזלו, "כוח ההרתעה חזר"
  • במועדון מעידים: יעקב שחר שוב מעורב בכל, יחתים את אצילי לשנתיים וחצי?
  • ג'וש כהן ממשיך להרוויח נקודות ומחמאות: "הוא רק משתפר ממשחק למשחק"
  • עוד סיבה לאופטימיות: גם שחקני הספסל מוכיחים את עצמם, הסגל נראה עמוק

2. יעקב שחר שוב מעורב בכל. הערכה: אצילי יחתום לשנתיים וחצי

בסוף המשחק ירד יעקב שחר לחדרי ההלבשה והחמיא לשחקנים ולצוות המקצועי. שחר חווה לא מעט כישלונות בשנים האחרונות, אך השנה הוא רואה עד כה את הקבוצה מובילה בבטחה את טבלת הליגה ובסביבתו מעידים שהעונה הוא חזר להיות מעורב הרבה יותר, מה שבא לידי ביטוי גם במשאים ומתנים עם שחקנים.

הבעלים צפוי לחזק את הקבוצה בשני שחקנים לפחות בחלון ההעברות, למרות הפער המבטיח בטבלה. השחקן הבולט ביותר הוא עומר אצילי, שלפי הערכות יצטרף בקרוב. אצילי רוצה מאוד להצטרף וההערכה היא שיגיע לסיכום עם אפואל ניקוסיה על שחרור ויחתום לשנתיים וחצי בכרמל. בחיפה רוצים גם את חאתם עבד אלחמיד, אך בשלב זה נראה שההיתכנות הכלכלית לעסקה לא גבוהה. גם מוחמד עוואד עדיין על הפרק, אבל לעת עתה החלוץ מעדיף למצות את האופציות שלו בחו"ל.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "נחכה עם ההצהרות, אנחנו עוד בסיבוב הראשון"

לכתבה המלאה
יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
ידו בכל. יעקב שחר/מאור אלקסלסי, .

3. גם במכבי חיפה מופתעים מהשיפור של ג'וש כהן

גם אם יגידו אחרת, בתחילת העונה חיפה לא הייתה משוכנעת שג'וש כהן הוא השוער שיכול לתת לה ערך מוסף. פציעה במרפק ומחנה אימון מרשים של עומרי גלזר בסרביה גרמו לצוות המקצועי לחשוב על חילוף בעמדה זו, ואכן גלזר קיבל צ'אנס לפתוח בין הקורות. אבל הבוקר, אחרי עוד משחק פנומנלי של כהן בין הקורות ועוד הצלת פנדל, במועדון כבר מבינים שהוא עושה קפיצת מדרגה אדירה.

"ג'וש הוא שוער שמביא נקודות. זה לא היה במכבי חיפה כבר הרבה שנים", החמיאו במועדון, "הוא מוכיח בכל משחק מחדש שהוא רק הולך ומשתפר". בחיפה החמיאו גם למאמן השוערים גיא ויזינגר על ההתקדמות של כהן, וכן על העבודה הטובה שהוא עושה בהכנת הקבוצה למצבים נייחים. השער השני שכבשו הירוקים אמש, הגיע כתוצאה מתרגיל של עוזר המאמן.

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן עם עופרי ארד, חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
בשיאו. ג'וש כהן חוגג עם החברים/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

4. גם שחקני הספסל מוכיחים את עצמם: "אמרו שאין לנו סגל עמוק"

בחיפה חששו לפני המשחק גם בגלל הסגל הקצר והנעדרים הרבים מהסגל של ברק בכר. בפועל, המחליפים הוכיחו עצמם ובחיפה שיבחו את גודסוויי דוניו שהצליח אחרי לא מעט ביקורות שספג מאז שהגיע, להוכיח את עצמו ולרשום שער בכורה. גם בוגדן פלאניץ' שרושם יכולת טובה במשחקים האחרונים, מראה שהביקורות כלפיו לא היו מוצדקות. "לא סתם ברק התעקש על פלאניץ'", הסביר גורם במועדון, "גם כשנראה שזה פחות הולך, ברק התעקש שזה השחקן שישדרג אותנו".

מלבד דוניו ופלאניץ', גם המחליפים מאור לוי, איהאב אלשיך ועאיד חבשי זכו למחמאות. "אמרו שאין לנו סגל עמוק, אבל הצעירים והמחליפים מוכיחים שיש לנו שחקנים מצויינים על הספסל", אמר גורם בקבוצה.

בשבת תפגוש מכבי חיפה את מכבי נתניה כאשר עופרי ארד ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. חבשי ייכנס להרכב במקומו כאשר גם נטע לביא וניקיטה רוקאביציה, שערך היום אימון, צפויים לחזור ל-11.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully