וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נחכה עם ההצהרות, אנחנו עוד בסיבוב הראשון"

22.12.2020 / 22:01

מאמן מכבי חיפה צינן את ההתלהבות אחרי ה-0:3 על בני יהודה. מורי: "מתנצל בפני האוהדים". ניר ברקוביץ' עקץ את הזהובים

תקציר ה-0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה/ספורט1

מכבי חיפה ניצחה הערב (שלישי) 0:3 את בני יהודה והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות, במה שנראה בדרך לאליפות. גודסוויי דוניו כבש ראשון אחרי טעות של דן מורי (37), בוגדן פלאניץ' הכפיל (49) וצ'ארון שרי השלים בפנדל (87). ג'וש כהן הציל פנדל כמעט זהה לזה שהציל בשבת אחרי בעיטה לא טובה של מתיאה ליואיץ' (63). עופרי ארד ייעדר מהמשחק הבא מול מכבי נתניה בשל צבירת כרטיסים צהובים.

ניר ברקוביץ' מאמן בני יהודה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
עוקץ את האקסית. ברקוביץ'/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "אין משחקים קלים. הצלחנו להיות יעילים. אלה שפתחו היום נכנסו טוב מאוד למסגרת. אני שמח שלא ספגנו ועשינו עבודה מצוינת". על החיסרון של רוקאביציה: "הקבוצה במומנטום טוב וזה לא אמור לשנות יותר מידי. נכון שהיה יותר קשה היום, אבל בסופו של דבר מי ששיחק עשה עבודה יוצאת מהכלל". על פלאניץ': "לכל זר שמגיע לוקח זמן להתאקלם. היום הוא עלה עם כאבי גב וזה לא מובן מאליו שהוא שיחק. הוא ייכנס לכושר ויעזור לנו יחד עם שאר הבלמים שלנו".

על הפעם האחרונה שהקבוצה ניצחה שישה משחקים ברציפות: "אני זוכר מתי זה קרה, זה היה לפני עשר שנים והקבוצה אז זכתה באליפות, הייתי אוהד אז. אנחנו עוד במהלך העונה ונחכה עם ההצהרות". על עומר אצילי: "מחכה לינואר ונראה מה יהיה, נחכה בסבלנות".

בוגדן פלאניץ': "היה משחק טוב מאוד. אנחנו צריכים להודות לג'וש שהציל פנדל פעם נוספת. אני שמח שלמרות שחסרנו כמה שחקנים הצלחנו לנצח ולהשיג שלוש נקודות. אני רוצה להקדיש את השער שכבשתי לאשתי ולבת שלי ורוצה להודות לניקיטה רוקאביציה שנגע בי לפני המשחק וכנראה השפיע עליי ועזר לי להבקיע (צוחק)". על הביקורות: "כשאתה מצליח אז אומרים שאתה ענק, ושאתה לא מצליח אומרים שאתה גרוע. צריך לשחק משבוע לשבוע באותה רמה ונראה מה יקרה בסוף, אז אפשר יהיה לשפוט אותנו".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
יכולים לחייך. בכר עם שרי/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

מאמן בני יהודה לשעבר ניר ברקוביץ', שפוטר לאחר ההפסד להפועל חיפה, ספק לעג לקבוצה כשהעלה פוסט באינסטגרם עם תמונתו והכיתוב: "לכל שבת יש מוצאי שבת". הזהובים, אגב, עם ארבע נקודות מ-21 האחרונות בליגה.

מאמן בני יהודה כפיר אדרי: "בזמן האחרון אנחנו מחלקים המון מתנות. אני חושב שבמחצית הראשונה חוץ מהטעות שלנו ועוד איזו בעיטה הם לא הגיעו לשום מצב. במחצית השנייה שוב טעינו ועוד החמצנו פנדל. לדעתי התכוננו טוב למשחק, אבל לצערי בגלל את הטעות הפסדנו. הייתה לנו תכנית משחק להכניס כלים התקפיים בשליש האחרון של המשחק, אני חושב שהגענו גם לשניים שלושה מצבים. חבל, אבל מתכוננים למשחק הבא.

על ההשפעה של עניין המאמנים על השחקנים: "אני לא חושב שזה משפיע. השחקנים יודעים טוב מאוד מי מאמן. שחקן מקצוען צריך לתת מעצמו בלי קשר לזהות המאמן. אני מודאג מהמצב של בני יהודה, אני חושב שקצב צבירת הנקודות שלנו לא משביע רצון. אנחנו מאמינים בסגל ואין לי ספק שאנחנו נתחזק בינואר בשלושה או ארבעה שחקנים".

קפטן בני יהודה דן מורי: "קודם כל אני רוצה להתנצל, גרמתי לפנדל ועשיתי טעויות. אני לוקח את ההפסד כל כולו עליי. כלום לא הלך לי, ניסיתי רציתי - יום מנחוס. ממשיכים הלאה. אני לא חושב שההופעה שלנו הייתה שווה הפסד 3:0. גם החמצנו פנדל, וגם טעויות של חוסר ריכוז - בעיקר שלי. אני לוקח את מלוא האחריות ורוצה להתנצל בפני האוהדים וכל מי שבני יהודה חשובה לו, יום ראשון נצא מזה. אני מבטיח". על סאגת המאמנים: "זה לא משפיע עלינו בשום צורה. אנחנו מקבלים את כל התנאים שאנחנו צריכים. האחריות היא עלינו השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully