וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 18:38

שער נהדר של רוסלן ברסקי בדקה ה-86 סידר לאדומים ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. הקבוצה של רן בן שמעון עם הפסד אחרי ארבעה ניצחונות בית ברציפות

מחזור 12הסתיים22/12/2020
מ.ס. אשדוד
    0
    • (86) ברסקי
    הפועל חיפה
    תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

    כשאומרים שמנצחים בשביל מישהו, אז כנראה שלזה מתכוונים. הפועל חיפה נאלצה להתמודד הערב (שלישי) עם פציעה של לירן סרדל כבר במחצית הראשונה ועם פציעה די קשה של ניסו קפילוטו במחצית השנייה. למרות זאת ולמרות שהיא נאלצת להסתדר גם ללא זרים בשל פציעות, הצליחה הקבוצה של חיים סילבס להשיג 0:1 גדול על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. שער יפה מאוד של רוסלן ברסקי בדקה ה-86 סידר לאורחת ניצחון בי"א באשדוד, שהיה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים מבחינתה.

    רוסלן ברסקי שחקן הפועל חיפה כובש שער. לירון מולדובן
    שער יפהפה של ברסקי/לירון מולדובן

    אשדוד נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות בית ברציפות, להפועל חיפה זה ניצחון חוץ ראשון העונה. רן בן שמעון הפסיד להפועל חיפה לראשונה אחרי כעשור, מאז פברואר 2011, עשרה משחקים בסך הכול. המחצית הראשונה הייתה נהדרת של אשדוד, שתקפה והגיעה למצבים כולל משקוף אחד וקורה אחת. המחצית השנייה הייתה שונה, היה נדמה ששחקני אשדוד קצת מתעייפים ובסופו של דבר שער באמת יפהפה של ברסקי סידר לאורחת ניצחון חוץ גדול אחרי 99 דקות של כדורגל.

    הפועל חיפה שיפרה את מאזנה ל-17 נקודות, שתיים בלבד מאשדוד עצמה, שנמצאת במקום השני בטבלה. רק לפני כמה שבועות היה נראה שהאדומים של חיים סילבס בדרך לעונה קשה אחרי פתיחת עונה רעה, אבל לאחרונה יש רוחות חדשות גם בצד האדום של הכרמל ועכשיו הכול נראה שונה. עוד אחד שראוי למחמאות הוא רן קדוש, שהציל כמה מצבים מסוכנים היום.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully