וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבירת השיא של פלה: האם ליאונל מסי בדרך לאינטר מיאמי?

ברצלונה חגגה עם הפרעוש את הפיכתו לשיאן הכיבושים עבור מועדון אחד, קומאן הצהיר ש"הוא נראה מאושר" וגם החיבור החדש עם פדרי מצית את הדמיון, אבל העיתונאי המקורב רומז: "הוא אמר לי איך הוא רוצה לסיים את הקריירה, וזה מאוד הפתיע אותי"

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט 1

ליאו מסי נראה שוב בלתי ניתן לעצירה. הפרעוש הזכיר אמש (שלישי) נשכחות ב-0:3 של ברצלונה על ויאדוליד, עם בישול ושער מצוין שהפך לציון דרך: בזכותו, הגיע מסי ל-644 שערים במדי בארסה, ועקף את פלה כשיאן הכובשים העולמי עבור מועדון אחד. בכלל, ה-22 בדצמבר הוא יום השיאים של מסי: באותו תאריך בשנת 2012, הוא ניפץ את שיא השערים בשנה קלנדרית. שמונה שנים אחרי, הוא שבר את השיא של פלה במדי סנטוס, שספק אם מישהו האמין שיישבר אי פעם.

כדי שהשיא יישבר מחדש, יצטרך לקרות משהו יוצא דופן. למעשה, כדי לשבור את השיא החדש שמסי קבע, יצטרך להימצא השחקן שמסוגל לכבוש 43 שערים בממוצע לעונה במשך 15 שנים רצופות (!), דבר שלא נראה באופק.

"כשהתחלתי לשחק כדורגל, לא חשבתי לרגע שאשבור שיאים היסטוריים שכאלה", כתב מסי ברשתות החברתיות אחרי שעבר את פלה, הברזילאי האגדי. "עוד פחות מכך, האמנתי שאשבור את השיא של פלה. לא נותר לי אלא להודות לכל מי שעזר לי לאורך השנים - החברים לקבוצה, המשפחה, החברים וכל מי שתמך בי".

ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
שוב מחייך. מסי/רויטרס

בצל החגיגות סביב ניפוץ השיא, עוסקים בברצלונה גם הבוקר בעתידו של הפרעוש. המאמן רונאלד קומאן הדגיש אמר ש"לפי מה שאני רואה, מסי שמח מאוד בברצלונה. הוא שחקן מפתח עבורנו, וכשהוא מוקף בשחקנים טובים, יוצא ממנו המיטב. זה מאוד פשוט".

בברצלונה התמוגגו משיתוף הפעולה החדש והמסקרן שנוצר בין מסי לבין פדרי הצעיר, שבישל לו אמש את השער ששבר את השיא באמנות. "החיבור ביניהם טוב מאוד. כמו שאמרתי, כשמסי מוקף בשחקנים טובים, הוא נראה מצוין. ופדרי שחקן טוב מאוד", אמר קומאן. גם קלמון לנגלה התלהב מהצמד החדש ואמר ש"בין ליאו לפדרי יש משהו מיוחד. שניהם לא שחקנים פיזיים במיוחד, אבל מפצים על כך שחכמת משחק ובכישרון עצום. כיף לראות אותם משחקים יחד".

אבל למרות ההצהרות האופטימיות של קומאן ועל אף שכבר סומן יורש, בכלל לא בטוח מה צופן עתידו של מסי, והאם זה יהיה בברצלונה. לאחר המשחק נשאל הפרעוש פעם נוספת בנוגע לעתידו על ידי התקשורת הקטלאנית, התעלם באלגנטיות מכל שאלה על המשך דרכו בברצלונה, ובניגוד לשאר חבריו שטסו לברצלונה, הוא המריא במטוס פרטי לחופשה משפחתית קצרה.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את ויאדוליד של שון וייסמן, מסי שבר את השיא של פלה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי עם פדרי שחקני ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
שילוב של חדש וישן בברצלונה. מסי עם "היורש" פדרי/GettyImages, Quality Sport Images

גם מקורביו רומזים על חוסר שביעות רצון בברצלונה. העיתונאי המקורב למסי ג'ורדי אבולה, שיפרסם בשבוע הבא ריאיון מיוחד שערך עם הפרעוש לטלוויזיה הקטלאנית, סיפר אמש: "מסי חשף בפניי תוכנית עתידית ספציפית מאוד. הוא אמר לי איך הוא רוצה לסיים את הקריירה, וזה מאוד הפתיע אותי".

לפי הערכות, היעד "המפתיע" עליו שאותו הזכיר המראיין הוא ארצות הברית, כשהקבוצה העיקרית שמוזכרת כמועמדת להחתים את מסי היא אינטר מיאמי, שנמצאת בבעלותו של דייויד בקהאם. "אינטר מיאמי? אני לא מתכוון לחשוף עוד פרטים. תגלו אותם אחרי שהריאיון ישודר", אמר אבולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully