וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו דרש "מצוינות" מחבריו, פירלו מודה: "מילאן ואינטר טובות מאיתנו"

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 18:00

אחרי התבוסה, יובנטוס מתחילה להבין שהאליפות בורחת. המאמן: "המילאנזיות פייבוריטיות". המספרים מראים: סארי המושמץ היה עדיף בהרבה

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט 1

לא לזה פיללה יובנטוס כשמינתה את אנדראה פירלו למאמן. אמש (שלישי) הובסה הגברת הזקנה 3:0 על ידי פיורנטינה באצטדיון הביתי, נותרה במרחק 7 נקודות מהפסגה, ושוב נזכרה שימי מאוריציו סארי המושמץ היו טובים יותר. לשם השוואה, באותו שלב בעונה שעברה, תחת שרביטו של סארי, אגרה יובה 11 נקודות יותר מאשר עם פירלו, שעדיין לא מצליח להטביע חותם על הקווים.

כריסטיאנו רונאלדו אסף את חבריו בעקבות התבוסה אמש ודרש מהם "מצוינות" לקראת כניסה השנה הבאה. לטענת הכוכב הפורטוגלי "השנה המיוחדת" של יובנטוס הסתיימה ב"צליעה" וטען כי אין תירוצים להפסד הביתי הגדול ביותר של הגברת הזקנה מול הויולה מאז 1955.

"קורה שלפעמים לפני חופשה, הראש של השחקנים לא נמצא במגרש. אני חושב שזה מה שקרה לנו היום, לצערי. היינו נרפים ולא מרוכזים מהרגע הראשון והגיע לנו להפסיד", אמר פירלו בסיום. "אין לנו תירוצים. התחלנו את המשחק בגישה הלא נכונה, וזה הוביל לקבלת החלטות רעה. נשארנו עם 10 שחקנים כבר בדקות הראשונות, וזה בטח לא תרם".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
משהו לא עובד. רונאלדו/רויטרס

פירלו מודה שנכון לעכשיו, יובה רחוקה מלהיות פייבוריטית לזכות באליפות. "אנחנו מרגישים שיש לנו קבוצה חזקה, אבל אם מילאן ואינטר נמצאות מעלינו בטבלה, זה אומר שהן טובות יותר כרגע. אי אפשר להתכחש לעובדה שהן פייבוריטיות עכשיו", הוסיף המאמן.

גם אלסנדרו דל פיירו שפירשן את המשחק בטלוויזיה האיטלקית, אמר ש"השנה, יותר מבכל שנה אחרת בתקופה האחרונה, יש חשש אמיתי לאליפות. אני עדיין חושב שיובה תתמודד על הסקודטו, אבל זה יהיה הרבה יותר קשה".

בצד השני, צז'ארה פראנדלי סגר מעגל. המאמן הוותיק היה האחרון שהוביל את הוויולה לניצחון חוץ על יובנטוס, אי שם לפני 12 שנה, בשנת 2008. אמש הוא עשה זאת שוב. "הניצחון הזה מוקדש לאוהדים שלנו. אנחנו יודעים כמה הם שמחים ממנו, ומבינים שהם עוברים תקופה לא קלה. זה היה המשחק הנכון כדי לקחת סיכונים ולהמר על התקפה. חשבנו שנספוג בשלב מסוים, אבל זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully