וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.12: אריקסן עוזב את אינטר, מוסטפי במו"מ עם ברצלונה

בפה מארוטה אישר שהקשר הדני הועבר לרשימת ההעברות ויחפש קבוצה בינואר, בלם ארסנל עשוי להצטרף לבארסה בינואר או בקיץ. יונייטד סיכמה עם ילד פלא מאקוודור, דייגו קוסטה צפוי לעזוב את אתלטיקו מדריד

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט 1

העברות

* ג'ואקים מהלה עבר מגנק לאטאלנטה תמורת עשרה מיליון יורו, כך הודיעו הבלגים. מדובר במגן ימני דני בן 23.

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. רויטרס
מה התחנה הבאה? קוסטה/רויטרס

שמועות

* בפה מארוטה המנהל הספורטיבי של אינטר אישר: "כריסטיאן אריקסן עבר לרשימת ההעברות ויעזוב בינואר. הוא לא פונקציונאלי לתוכניות שלנו והיו לו קשיים כאן. אני חושב שזה יהיה נכון לאריקסן לעזוב למקום שהוא יקבל בו יותר דקות". אריקסן מיעט מאוד לשחק אצל קונטה מאז שנרכש מטוטנהאם בקיץ וכעת יחכה להצעות.

* ברצלונה בדרך לרכש מפתיע? אמרה אוזטורק, סוכנו של שקודראן מוסטפי, מאשר: "הגעתי לברצלונה כדי להיפגש עם ראשי המועדון בנוגע לאפשרות של עסקה". בתקשורת הקטלאנית טוענים כי האפשרות שתעלה לדיון היא הצטרפות של בלם ארסנל בקיץ, כשיהפוך לשחקן חופשי, אם כי ייתכן שגם מעבר בינואר עומד על הפרק.

* לפי שלל דיווחים באירופה, מנצ'סטר יונייטד סיכמה על רכישתו של הקשר האקוודורי מויסס קאיסדו. קאנסדו בן ה-19 נחשב לאחד הכישרונות הצעירים המובילים בדרום אמריקה וחוזר גם על ידי מילאן ור.ב. לייפציג. השדים האדומים ירכשו אותו תמורת 4.5 מיליון ליש"ט.

* לידס מעוניינת בקיצוני של וולבס אדאמה טראורה. אצל הזאבים קיים תסכול מהעובדה שהקיצוני הספרדי מסרב להאריך את החוזה שלו ועשויים למכור אותו.

* אברטון תציע למגן השמאלי לוקא דין חוזה חדש. המגן בן ה-27 מחזיק בחוזה עד 2023 והגיע אל הקבוצה האנגלית מברצלונה בקיץ 2018.

* באנגליה מדווחים שליברפול הגיעה לסיכום על רכישתו של קאלום סקאנלון בן ה-15 מבירמינגהאם. סקאנלון יכול לשחק כמגן שמאלי או קשר שמאלי ואלופת אנגליה תשלם עליו כ-500 אלף ליש"ט.

* אלחנדרו גומס מבקש מאטאלנטה לעבור לאינטר או מילאן, כך לפי דיווחים. הארגנטינאי בן ה-32 הסתכסך עם ג'אן פיירו גספריני וצפוי לעזוב את הקבוצה מברגמו.

* אינטר מיאמי מעוניינת בחלוץ צ'לסי אוליבייה ז'ירו, כך לפי דיווחים בארצות הברית. הוא עשוי לשתף שם פעולה עם חברו לשעבר בנבחרת צרפת בלס מטוידי.

* דייגו קוסטה לא יאריך את החוזה שלו באתלטיקו מדריד. הוא יעזוב את הקבוצה בינואר או בקיץ אם לא יגיעו הצעות בחודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully