וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שסגר בריאל ללא ידיעתה: ברצלונה "נטשה" את תומא הרטל בשדה התעופה

הקטלאנים איפשרו לרכז לעזוב מתוך מחשבה שיצטרף לפנרבחצ'ה. כשהתברר שהוא בדרך ליריבה השנואה, מנעו ממנו לעלות על הטיסה הביתה מאיסטנבול

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 74:88/ספורט 1

סיפור ביזארי ביורוליג, שממחיש עד כמה גדולה היריבות בין ברצלונה לריאל מדריד: תומא הרטל, רכזה הצרפתי של ברצלונה, "ננטש" על ידי הקבוצה בשדה התעופה באיסטנבול אחרי ההפסד אמש (שלישי) לאנאדולו אפס. הסיבה: הוא ניהל משא ומתן מתקדם עם ריאל מדריד ללא ידיעתה של הקבוצה, אחרי שכבר נתנה לו אור ירוק לעזוב.

הקטלאנים איפשרו להרטל לעזוב והתכוונו להחליפו בליאו ווסטרמן, מתוך מחשבה שהוא יחתום בפנרבחצ'ה. למרבה הפתעתם של הקטלאנים, סוכניו של הרטל פעלו מאחורי גבם וכמעט הגיעו לסיכום עם היריבה המושבעת ממדריד, שחיפשה רכז אחרי עזיבתו של פקונדו קמפאסו לדנבר ב-NBA. כשהדבר הובא לידיעתה של ברצלונה, היא החליטה לנקוט בצעד חריף - וכך הושאר הרטל בשדה התעופה באיסטנבול, ללא יכולת לחזור לברצלונה שם שוהים בני משפחתו.

תומא הרטל שחקן ברצלונה מול סרחיו יוי שחקן ריאל מדריד. GettyImages
כך יעשה למי שמעז לערוק ליריבה השנואה. תומא הרטל/GettyImages

לפי דיווחים בברצלונה, הקטלאנים מרגישים שסוכניו של הרטל הוליכו אותם שולל והתנהלו בצורה לא כשרה ולא ראויה. כך או כך, הם עלולים לשלם על הצעד החריג בו נקטו - משום שהרטל כבר שוקל להגיש תביעה נגד המועדון. נראה שמכאן הפרשייה הזו רק יכולה להידרדר עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully