וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס על הספסול של יובל זוסמן: "אם הוא לא טוב, הוא לא ישחק"

22.12.2020 / 23:37

מאמן מכבי תל אביב הסביר את הגערות בישראלי הצעיר: "הוא בכושר לא טוב. אני לא פה כדי לרצות את השחקנים". ויש גם מחמאות לכספי

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שלישי) את המומנטום מהניצחון הגדול על ברצלונה, כשגברה ביד אליהו 81:89 על פנאתינייקוס. הצהובים הוליכו פחות או יותר מהפתיחה עד הסיום, חרף משחק מדהים של נמניה נדוביץ' אצל היריבה (39 נקודות, 7 שלשות). סקוטי ווילבקין הצטיין אצל האלופה הישראלית עם 22 נקודות, בשבוע הבא תסגור מכבי תל אביב את הסיבוב הראשון עם משחק בית נוסף, הפעם מול זניט.

בסיום הסביר יאניס ספרופולוס את הספסול המתמשך של יובל זוסמן, שקיבל 7 דקות בלבד אחרי שהופקד על נמניה נדוביץ' אבל הפגין חוסר ריכוז בהגנה. כמו כן, הסביר המאמן גם את העובדה שג'ון דיברתולומאו לא שותף. "ג'ון די וזוסמן לא בכושר טוב. בג'ון לא השתמשתי כי רציתי להשתמש בהרכבים גבוהים, ונדוביץ' קלע על יובל שלשה. אני לא פה כדי לרצות את השחקנים. אם הם לא משחקים טוב, הם לא ישחקו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
גער בזוסמן. ספרופולוס/דני מרון

ספרופולוס החמיא לעומרי כספי שסיים עם 4 נקודות ב-11 דקות. "הוא נכנס לקצב. זה היה המשחק הכי טוב שלו עד עכשיו, אבל נקווה שבמשחק הבא יהיה עוד יותר טוב. זה מה שאמרתי לו. העובדה שיש לי רוטציה יותר רחבה עוזרת לקבוצה להיות בפוקוס ברבעים האחרונים. זו הסיבה שהשחקנים היו מרוכזים בסוף המשחק".

על ההופעה של נמניה נדוביץ' אמר ספרופולוס: "שיחקנו מול שחקן חם מאוד. היו לו גם הרבה אסיסטים, הוא יצר קליעות לחברים שלו, הוא סיים עם מדד 45 והיה קשה מאוד לשמור אותו. שינינו הרבה הגנות עליו. בחמש הדקות האחרונות ניסינו להוציא את הכדורים מהידיים שלו. שיחקנו בסוף חכם בהתקפה, שלטנו במשחק בכלליות, אני שמח על הניצחון הזה. אני צריך לחבר את השחקנים לפורמה הטובה, המטרה היא להמשיך לנצח אבל גם להיכנס לקצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully