וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אשקלון מושלמת גם אחרי גליל עליון, עפולה הובסה

22.12.2020 / 22:16

הקבוצה של חנן הירשוביץ נהנתה מעוד ערב מצוין של פול דילייני וגברה על היריבה החזקה מהצפון 78:86. הקבוצה מהעמק ספגה הפסד 105:85 מחבל מודיעין. אשדוד גברה על עכו, קרית אתא על רעננה

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

מחזור המשחקים בליגה הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים, כששלושה משחקים ישוחקו מחר. אליצור אשקלון שמרה על מאזן נקי מהפסדים אחרי שישה משחקים כשניצחה בביתה את הפועל גליל עליון 78:86. הפועל חבל מודיעין הפתיעה בחוץ את הפועל עפולה והביסה אותה 85:105. מכבי אשדוד המשיכה במגמה החיובית עם ניצחון קל על הפועל עכו 78:87, וגם קרית אתא מתקרבת לצמרת עם ניצחון נוח על מכבי רעננה 67:84.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
עוד ערב מצוין. דילייני/ברני ארדוב

אליצור אשקלון - הפועל גליל עליון 78:86

הדרומיים נשארים מושלמים אחרי שישה משחקים, בתום מבחן קשה מאוד. דווקא הקבוצה האורחת שלטה במשחק, והוליכה בבטחה במחצית 39:47, אלא שאשקלון הצליחה להפוך את המשחק ועלתה ליתרון ברבע הרביעי, כשהיא מגדילה אותו עד לטווח ביטחון ברגעי ההכרעה. פול דילייני, שקיבל לאחרונה אזרחות, בלט באשקלון עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים, בן אלטיט הוסיף 15 משלו. בגליל עליון היה זה הערב של אלון ספיר, אקס אשקלון, עם 15 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

הפועל עפולה - הפועל חבל מודיעין 105:85

אכזבה לקבוצה מהעמק שהגיעה אחרי הניצחון הגדול ברמת גן בשבוע שעבר. חבל מודיעין, אחת הקבוצות המעניינות בליגה, שפתחה את העונה בצורה מגומגמת, שלטה במשחק אך לא הצליחה ליצור פער במחצית הראשונה ועפולה ירדה ביתרון 46:48. רבע שלישי של 19:28 נתן לאורחים את השליטה במשחק, ולמרות נסיון קאמבק של המקומיים בתחילת הרבע, הם לא באמת היו קרובים להפוך את המשחק. סטורם וורן הוביל שלושה קלעים עם מעל 20 נקודות במנצחת כשקלע 26 נקודות, לייס דאן, ששיחק בעונה שעברה בעפולה קלע 23 ויריב עמירם התפוצץ עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים. חבל מודיעין קיבלה רק 3 נקודות מהספסל. לנזל סמית' עם 23 נקודות בלט בעפולה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שחקן הפועל תל אביב לנזל סמית'. ברני ארדוב
בלט. לנזל סמית'/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - הפועל עכו/מטה אשר 78:87

היורדת מליגת העל ניצלה את העובדה שעכו הופיעה עם זר אחד, לאחר שחרורו של רובי דאוויל, וטיילה לאורך רוב שלבי המשחק. אשדוד כבר הובילה ב-24 הפרש בתום הרבע השלישי, אלא שעכו הצליחה לחזור עד 5 הפרש, בזכות מטח שלשות, אך לא יותר מזה, כשהיא נותרת בתחתית טבלת הלאומית. בילי מקשפרד עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים הוביל את אשדוד. לירן מורן עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים הצטיין בעכו.

אליצור קרית אתא - מכבי רעננה 67:84

הקבוצה של שרון אברהמי התאוששה מההפסד בכפר בלום במחזור הקודם על חשבון רעננה שנמצאת במגמה שלילית. קרית אתא איבדה לתקופה הקרובה את המתאזרח המוביל שלה אלייז'ה הירש, אבל מול רעננה זה הספיק, כשכבר במחצית היא פתחה הפרש דו ספרתי וסגרה עניין. מרווין וויל קלע 19 נקודות באתא, כשאוראל לב במשחק נפלא מוסיף 15 נקודות, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ברעננה בלט ג'יימס פאדג'ט עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully