וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטפלד ביקר את השופטים, מימר: "השחקנים השאירו אותי בקבוצה"

מאמן מכבי נתניה זעם לאחר ההפסד 2:1 לחדרה: "שיחקנו מול יותר מ-11 שחקנים, ארצה להתחזק בינואר". המאמן היריב: "יש פה חבורה של גברים"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 1:2/ספורט 1

מכבי נתניה פספסה הערב (שלישי) הזדמנות גדולה לטפס במעלה הטבלה, כשהפסידה 2:1 להפועל חדרה. בסיום, ביקר ריימונד אטפלד את השיפוט ואמר: "אני מעדיף להיזהר במילותי, כל מי שראה את המשחק יודע שלא שיחקנו מול 11 שחקנים אלא מול קצת יותר אנשים. עשינו הכל נכון כדי לנצח, הגיע לנו לנצח, ואז צריך להסתכל על החלטות".

המאמן המפסיד הוסיף ואמר: "לחבר'ה הצעירים שלנו יש הרבה אנרגיה וראו את זה, שיחקנו הרבה יותר טוב מחדרה והיינו צריכים לנצל קצת יותר טוב את המצבים. אני מרוצה ממה שראיתי. ארצה לבצע שינויים בינואר, אנחנו עוד רחוקים מאוד ממה שאנחנו רוצים להיות וננסה לתקן את זה בהתחשב בתקציב שיש לנו. כמונו, יש עוד קבוצות שרוצות להשתפר. נראה מה יהיה בשוק".

יונס מלדה, שכבש את השער של האורחת, הוסיף: "ספגנו את השוויון מהר מדי, יצאנו נאיביים. הם חזרו מהר מדי. ברור שאני מרגיש פספוס, אנחנו עובדים קשה ועושים הכל".

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם שרון מימר. שלומי גבאי
הרבה אוויר השתחרר. מימר והשחקנים בסיום/שלומי גבאי

מנגד, שחקני חדרה חגגו בסיום עם מאמנם שרון מימר, שאמר: "היינו מתחת לקו האדום ולא קל לשחק עם הלחץ הזה. יש פה גברים, קבוצה לא פחות טובה מהקבוצות האחרות בליגה. כשזה מתחיל להתחבר יש פה קצב נקודות מצוין, גם ברגעים הקשים אמרתי לשחקנים שאני אקח על עצמי הכל, אספוג הכל. השחקנים השאירו אותי פה בקבוצה, כי אם הרצף הלא טוב היה נמשך כנראה שלא הייתי פה. אמרתי להם שאני מעריך את זה כי זה לא מובן מאליו. החיבור הזה של חדרה זה סוד הקסם של המועדון הזה, עם תקציב מינימום".

כובש שער הניצחון גלעד אברמוב סיכם: "זה נותן לנו הרבה אוויר. עוד לא עשינו כלום, אבל זה ניצחון חשוב שיכול לעזור לנו בהמשך. אם נמשיך ביכולת הזאת, אני מאמין שאפשר לעלות עוד קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully