וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט נגד חיים סילבס: "מזלזל בשחקנים שבזכותם אתה מצליח"

עודכן לאחרונה: 22.12.2020 / 23:55

המאמן אמר לאחר ה-0:1 באשדוד כי "לא היה לי חלוץ טבעי", והחלוץ הגיב. ברסקי שהכריע: "אין כיף כזה ואין יותר מתוק מזה". קפילוטו שוחרר מבית החולים

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

הפועל חיפה רשמה הערב (שלישי) ניצחון גדול עם 0:1 מול מ.ס. אשדוד בחוץ וסימנה וי על ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. שער של רוסלן ברסקי בדקה ה-86 סידר לקבוצה של חיים סילבס את הניצחון הגדול.

בתוך כל החגיגות יש גם סיבות לדאגה: לירן סרדל נפצע והוחלף במהלך המחצית הראשונה, ניסו קפילוטו נפצע בראשו במחצית השנייה ופונה לבית החולים. קפילוטו שוחרר כעבור כשעה מבית החולים, שם טיפלו בזעזוע המוח ממנו סבל ובשריטה בעין. הוא הצטווה לנוח בימים הקרובים.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. לירון מולדובן
"עוד לא קרה שהגענו לפחות מצבים וניצחנו העונה". סילבס/לירון מולדובן

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר: "אני יכול היום להגיד בכיף ובחיוך שהיינו פחות מסוכנים מהיריבה, אבל הניצחון שלנו וזה לא קרה לנו עדיין העונה. שיחקנו בלי חלוץ טבעי כי יש לנו חלוצים פצועים ויש לנו רק שחקני אגף. בחרנו לשים את יהבנו על האמצע. בכל אופן זה התבדה מהר כי נאלצנו לעשות חילוף מהיר מאוד. אשדוד הגיעה למצבים טובים במחצית הראשונה וגם אנחנו, במחצית השנייה המשחק היה קצת יותר תקוע. ברגע שחדר ההלבשה שלי שמח זו תרופה לכל דבר. יש דברים שלקחנו בחשבון, יש צפיפות בלו"ז, לא היה לנו מחנה אימון וזה המחיר שמשלמים. השמחה הזו שווה הכול. בעוד ארבעה ימים כבר יש לנו עוד משחק".

עדן בן בסט לא אהב את האמירה של סילבס, לפיה לא היה חלוץ טבעי בסגל, וכתב באינסטגרם: "לא להרכיב ולשתף אותי זה דבר אחד והוא לגיטימי, גם אם לא מוצא חן בעיניי. להגיד שאין חלוץ טבעי זה זלזול באותם שחקנים שבזכותם אתה מצליח! מברוק חברים על שלוש נקודות חשובות".

רוסלן ברסקי, שכבש את שער הניצחון, אמר: "כיף להבקיע במשחקים כאלה, ידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד מול קבוצה חזקה אצלה בבית. ידענו שנצטרך להיות ממוקדים מאוד במשימות שלנו וכבשנו את השער לקראת הסיום. אין כיף כזה ואין יותר מתוק מזה. ידענו שאם ננצח, נוכל לקפוץ קדימה בטבלה ולהיצמד אל הפלייאוף העליון. אנחנו בתקופה עמוסה מאוד של משחקים ולא קל לתת הכול בכל משחק, אבל זה מסוג המשחקים שדוחפים אותך למעלה. מהרגע הראשון שהגעתי להפועל חיפה הרגשתי בבית, התעקשתי להגיע לכאן ולא למקומות אחרים כי ידעתי שזה בית חם וקבוצה עם פוטנציאל גדול להצליח".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"הפסד כואב מאוד". בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "אני מאוכזב מאוד, עשרות הפעמים שעמדנו מול השער ולקחנו החלטות פחות טובות. עשינו הכול נכון וההחלטות מול השער... כל ההפסדים שלנו עד היום היו עניין של ניצול מצבים. לא ראיתי קבוצה שאננה, לא היינו שאננים, היינו חדים במחצית הראשונה ויכולנו לכבוש כמה שערים. אני משתגע מכמות המצבים שאנחנו מגיעים אליהם ולא מצליחים לכבוש. אנחנו שווים הרבה יותר נקודות ממה שיש לנו עד היום. אין לי תלונות לאף אחד, אני רואה איך הקבוצות מתכוננות ומתגוננות מולנו. נצטרך ללמוד לשחק מול כדורגל של הגנה נסוגה ויציאה למתפרצות. נצטרך ללמוד לשחק מול כדורגל כזה. נעשה עונה עוד יותר מדהימה בהמשך, יש לנו שחקנים טובים. זה הפסד כואב וקשה, אבל נצטרך לקום מזה וללכת הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully