וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: גילי אמיר פורש, שי בובר יחליפו כיו"ר האיגוד

22.12.2020 / 16:11

לאחר שתי קדנציות בתפקיד היו"ר סיים את תפקידו בהתאם לחוק בתקנון שהוא עצמו העביר. מחליפו נבחר בישיבת הנהלה שנערכה במשרדי האיגוד

יו"ר איגוד השייט שי בובר. האתר הרשמי של איגוד השייט, אתר רשמי
היו"ר הנכנס, שי בובר/אתר רשמי, האתר הרשמי של איגוד השייט

לאחר שתי קדנציות, כמתוכנן, פורש גילי אמיר מתפקידו כיור איגוד השייט, ובמקומו, לאחר הצבעה באסיפה הכללית ובישיבת הנהלת האיגוד שהתקיימה היום, נבחר חבר ההנהלה שי בובר להיות יו"ר האיגוד הבא. אמיר היה זה שבעצמו העביר שינוי בתקנון, מיד עם כניסתו לתפקיד לפני שמונה שנים, המגביל את כהונת יו"ר האיגוד לשתי קדנציות בלבד. 

 אמיר: "דור הולך ודור בא. זה היה חשוב להגביל את כהונת יושב הראש ואני מסיים בהרגשה טובה. אני משאיר איגוד חסון עם עתודה מאוד גדולה של נבחרות בדגמים האולימפיים, גלשני רוח, 470 ולייזר, וכן בגלשני הפויל והקייט פויל, הדגמים האולימפיים החדשים. לקח לי שמונה שנים למלא את השורות והיום יש לנו ספורטאים רבים בשכבת הגיל 19 עד 25 עם פוטנציאל של לפחות שמונה שנים קדימה. היו גם משברים בדרך אבל צלחנו אותם ". 

 על הצפי לקראת המשחקים האולימפיים הקרובים, טוקיו 2021, ובכלל על העתיד, אומר אמיר:  "השייט הישראלי יתחרה לפחות על שתי מדליות בטוקיו 2021. אני אופטימי. אני מאחל הצלחה למחליף שלי, מאחל לו שימצא את הדרך הטובה ביותר לנהל את האיגוד. זו זכות גדולה לעמוד בראש איגוד השייט בישראל".

יו"ר איגוד השייט היוצא גילי אמיר עם היו"ר הנכנס שי בובר. האתר הרשמי של איגוד השייט, אתר רשמי
היו"ר היוצא עם היו"ר הנכנס. גילי אמיר עם שי בובר/אתר רשמי, האתר הרשמי של איגוד השייט

שי בובר בן ה-45 שימש כחבר הנהלת איגוד השייט בארבע השנים האחרונות לצד היותו מנהל הפיתוח העיסקי של קיבוץ שדות ים בו הוא חבר. אביו, שמשון בובר ז"ל, היה ממייסדי השייט הישראלי והספורט הישראלי בכלל, יור התאחדות הספורט וממנהיגי הספורט בישראל במשך עשרות שנים. 

שי בובר: "כבוד גדול נפל בחלקי להיבחר לתפקיד יור איגוד השייט. לפני כשנה וחצי חנכנו את "בית שמשון" ועצם קיום האסיפה הכללית כאן בבית לזכרו של אבי בשדות ים, זהו מעמד מרגש עבורי וסגירת מעגל ברמה המשפחתית". 

  • עוד באותו נושא:
  • גילי אמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully