וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: המכביה תיערך בירושלים בקיץ 2022

לאחר דחייה של שנה, אירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם ייערך בעיר הבירה של ישראל בעוד כשנה וחצי. שר הספורט טרופר: "שמח שהמסורת נמשכת"

שר התרבות והספורט חילי טרופר. ניב אהרונסון
"שמח שהמסורת נמשכת". חילי טרופר/ניב אהרונסון

הממשלה אישרה הערב (שלישי) כי אירוע המכביה ייערך בקיץ 2022 בירושלים. עלות קיום האירוע מוערכת בסך של כ-32.6 מליון שקל, כשהתקציב יתחלק בין משרדי הממשלה, באחריות והובלת משרד התרבות והספורט.

תנועת מכבי העולמית החליטה לקיים את טקס פתיחת המכביה ה-21 בקיץ 2022 בירושלים וכן אירועים נוספים ותחרויות ספורט במסגרת משחקי המכביה בירושלים וברחבי הארץ. בשנים 2020-2022 יוקצו כ-32.6 מיליון שקל לקיום כינוסי ספורט בינלאומיים, באופן שיאפשר תמיכה בהתארגנות לקראת קיום אירועי המכביה ה-21.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "אני שמח שהמסורת נמשכת, גם אם באיחור של שנה, וההכנות למכביה יוצאות לדרך עם אישור החלטת הממשלה בעניין. תחרות הספורט הגדולה בהשתתפות יהודים מרחבי העולם תוכל להתקיים הודות להתגייסות של משרדי ממשלה רבים ובהובלת משרד התרבות והספורט".

המכביה הינה אירוע השיא של תנועת מכבי ומתקיימת אחת לארבע שנים בישראל. מדובר במפעל הספורטיבי השלישי בגודלו בעולם, אחרי האולימפיאדה ומשחקי האוניברסיאדה וככזה זוכה להכרה בינלאומית בארץ ובעולם. באירועי המכביה ה-21 יצויינו 101 שנה להקמתה של מכבי תנועה עולמית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully