וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה 75:73 לאיגוקאה וירדה למאזן שלילי בליגת האלופות

הירושלמים קיבלו משחק שיא מבריימו (29 נקודות ו-9 ריבאונדים), אבל ערב חלש מחוץ לקשת העניק ניצחון לבוסנים אותם ייפגשו שוב בעוד יומיים. מלקולם היל חזר אחרי חודשיים

סולימאן בריימו, הפועל ירושלים. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
נקודת האור היחידה. בריימו/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

גם בסגל מלא: הבעיות של הפועל ירושלים לא נעלמו. הקבוצה של קטש נחלה הערב (שלישי) הפסד שני העונה בליגת האלופות של פיב"א, 75:73 לאיגוקאה, במה שהיה המשחק הראשון מתוך שניים בין הקבוצות בהפרש של יומיים. ירושלים שהעדיפה לוותר על הביתיות בשל קשיי ההתניידות והטיסות במציאות הקורונה, קיבלה משחק שיא מסולימאן בריימו המצוין שסיים עם 29 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל סבלה מיום פושר של כל שאר השחקנים.

קטש קיבל כאמור סגל מלא לראשונה מזה זמן רב, כולל מלקולם היל שחזר לפרקט לראשונה אחרי חודשיים, אבל סבלה מיום קליעה חלש למדי. מלבד בריימו, רק ג'ייקובן בראון סיים בספרות כפולות עם 15 נקודות, כשמלקולם היל עדיין נראה חלוד, ויתר השחקנים מרבים להחטיא מחוץ לקשת. בעוד יומיים ינסו הירושלמים שירדו למאזן 2:1 בשלב הבתים, לתקן את הרושם במשחק "הביתי" באלכסנדרובאץ, מול אותה יריבה.

מלקולם היל, הפועל ירושלים. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
חזר אחרי חודשיים בחוץ, ונראה חלוד. מלקולם היל/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

מהלך המשחק

ירושלים נראתה חלודה ומבולבלת בדקות הראשונות. תמיר בלאט איבד פעמיים, מלקולם היל המתקאמבק עדיין לא נראה מאופס, והבוסנים הובילו 7:14 אחרי שש דקות. בריימו היה היחיד שנראה בעניינים אצל החבורה של קטש, בזמן שהאחרים הרבו להחטיא מחוץ לקשת. הבוסנים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון דו ספרתי ולסיים את הרבע הראשון ב-12:20.

הרבע השני היה הרבה יותר מבחינת הקבוצה של קטש. הבוסנים עוד עלו בתחילתו ליתרון שיא של 11 נקודות, אבל בריימו המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, הגיע ל-20 נקודות וקיבל עזרה גם מג'ייקובן בראון בדרך לקאמבק מרשים. שלשה של תמיר בלאט העלתה את ירושלים ליתרון ראשון, 35:36, שלוש דקות להפסקה. עד המחצית הבוסנים עצרו מעט את המומנטום הירושלמי וירדו להפסקה ביתרון מינימלי, 38:40.

הרבע השלישי נפתח עם עוד נקודות של בריימו שהלך והתקרב לשיא הנקודות שלו במפעל, אבל הבוסנים הגיבו עם שתי שלשות מצד שני והובילו 48:51, ארבע דקות לסיום הרבע. היתרון הקטן של הבוסנים נשמר והרבע השלישי הסתיים ב-55:57 לזכותם, אחרי שמלקולם היל חתם את הרבע עם ליי אפ.

המשחק הצמוד נמשך גם עמוק אל תוך הרבע האחרון. תמיר בלאט צלף שלשה יפה, אבל בכל פעם שהאדומים היו יכולים לעלות ליתרון הם איבדו או החטיאו. שלוש וחצי דקות לסיום, איגוקאה הובילה 64:65. ירושלים נתקעה על 65 נקודות במשך זמן רב וראתה את היתרון של הבוסנים צומח לשש, אבל עבירה בלתי ספורטיבית שנויה במחלוקת שנשרקה לחובתם, עזרה לירושלים לצמק ל-71:69 כשנותרה דקה וחצי. שלשה של הבוסנים הגדילה את ההפרש, אבל ירושלים נותרה במרחק שלשה לקראת ההתקפה האחרונה. הבוסנים ביצעו עבירה, בראון דייק פעמיים מהקו, ירושלים ביצעה עבירה מיידית אבל לא השתלטה על ריבאונד ההגנה אחרי החטאה של המארחת מהקו. 73:75 לאיגוקאה בסיום.

עוד בוואלה!

הפועל חולון תצרף זר חדש? במגעים מתקדמים עם אנטוניס קוניאריס

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון, הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
15 נקודות. ג'ייקובן בראון/אתר רשמי, אתר פיב"א

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 29 (9 מ-11 לשתי נקודות, מ-4 מהשלוש) ו-9 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 15, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, תמיר בלאט 8, טיישון תומאס 6, ג'אמיל ווילסון 5, עידן זלמנסון ומלקולם היל 4 כל אחד, כריס קריימר 2.

הרבו לקלוע לאיגוקאה: מרקו יוסילו 17, אדין אטיץ 15, אנתוני קלמונס 13 וג'קי קרמייקל 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully