וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 88:96 את הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 23.12.2020 / 22:33

מאמן המארחת הורחק לאחר עימות עם ספי שמש, אך האריס (22) ומגי (21) דאגו לרבע אחרון נהדר של חולון, שרשמה ניצחון שמיני ברציפות

שחקן הפועל חיפה עמית שמחון מול שחקן הפועל חולון סי. ג'יי האריס. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
המארחת ניצחה לאחר רבע רביעי גדול. שמחון מול האריס/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

למעלה מחודשיים אחרי המועד המקורי של המשחק, ננעל הערב (רביעי) המחזור הראשון בליגת העל בכדורסל עם משחק השלמה בו ניצחה הפועל חולון 88:96 את הפועל חיפה. המארחת סופרת כבר שמונה ניצחונות רצופים, ולאחר פתיחת עונה לא טובה נראה שחולון עולה על דרך המלך. על אף הניצחון, זה לא הלך בקלות לשחקנים של סטפנוס דדאס, שאיבד את עשתונותיו וספג הרחקה לאחר עימות עם ספי שמש ברבע השלישי.

טיילר רוצ'סטי ערך הופעת בכורה אצל האורחת מהכרמל, אך כארם משעור היה האיש של אלעד חסין כשסיים עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים. עם זאת, סי. ג'יי האריס (22), טיירוס מגי ו-ווילי וורקמן (21 כ"א) היו נהדרים ברבע האחרון ושמרו את הניצחון באולם בחולון. הפועל חיפה רושמת הפסד שלישי העונה ונותרה במקום החמישי.

קלעו להפועל חולון: סי. ג'יי. האריס 22 נקודות ו-5 אסיסטים, ווילי וורקמן (8 ריבאונדים) וטיירוס מגי 21 כ"א, גיא פניני 13, אייזאה מיילס 7, מקסים דה זאו (6 ריב') ופרדריק בורדיון 6 כ"א,.

קלעו להפועל חיפה: כארם משעור 22 ו-9 ריב', ג'ייסון סיגרס 20, קינן אוואנס (7 אס', 5 ריב') 14, ראקים באקלס 11, עמית שמחון 8 ו-5 ריב', לנארד פרימן 6 ו-8 ריב', איגור נסטרנקו 4, טיילור רוצ'סטי 3.

שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו מול שחקן הפועל חיפה ג'ייסון סיגרס. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ניצחון שמיני ברציפות לחולון. דה זאו מול סיגרס/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחה טוב יותר בחסות מקסים דה זאו ועלתה ל-4:9. הפועל חיפה השוותה את רמת האינטנסיביות של יריבתה בעזרת ריצת 0:8 ועלתה ל-9:12. ווילי וורקמן ובורדיון סיפקו כמה מהלכים טובים בשני צידי המגרש מבחינת המארחת, אך בסיום רבע צמוד הוליכה הפועל חיפה 22:24.

רבע 2:

שלשות של באקלס וכרם משעור צללו פנימה בפתיחת הרבע השני, ולפתע האורחת מצאה את עצמה ביתרון 22:30, מה שגרם לסטפנוס דדאס לבקש פסק זמן ראשון. המארחת חזרה טוב מאוד מפסק הזמן והצליחה להשוות ל-35:35. טיילר רוצ'סטי עלה לדקות בכורה במדי הפועל חיפה 5:40 למחצית. משעור הוסיף להיראות נהדר, אך חולון קלעה בצורה נהדרת מעבר לקשת וירדה למחצית ביתרון קל, 51:52.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל חיפה עמית שמחון מול שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

רבע 3:

כארם משעור העלה את מאזנו האישי ל-20 נקודות במהלך הרבע והפועל חיפה חזרה להוביל, 61:66. עבירת תוקף שנשרקה לדה זאו, גרמה למאמן חולון סטפנוס דדאס לצאת מכליו, מה שגרר הרחקה של היווני על ידי השופט ספי שמש. ההרחקה דווקא העירה את המארחת, כשריצת 0:7 החזירה אותה עד מינוס 2 בלבד. לקראת הרבע המכריע הוליכה הפועל חיפה 71:75.

רבע 4:

שלשה גדולה של פרדריק בורדיון בסיום שעון הזריקות החזירה את היתרון למארחת, אך טיילר רוצ'סטי עם נקודות ראשונות באדום החזיר את היתרון להפועל חיפה. חולון לא הרימה ידיים והשתלטה על המשחק, כשנראה שהאורחת מהכרמל מאבדת מעט מהאנרגיות. וורקמן, מגי והאריס דאגו להשאיר את הניצחון בחולון ובסיום 88:96 להפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully