וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: דני פרנקו התפטר מאימון הקבוצה

22.12.2020 / 12:34

המאמן בן ה-47 החליט להניח את המפתחות אחרי שהנהלת הקבוצה הבהירה כי לא תוכל לבצע שינויים נוספים בסגל נכון לעכשיו. פרנקו ניסה בתקופה האחרונה לצרף ישראלי והיה מעוניין בחואקין שוכמן. נהריה ניצחה משחק אחד משבעת הראשונים בליגה

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

דני פרנקו התפטר היום (שלישי) מתפקידו כמאמן עירוני נהריה בתום ישיבה עם הנהלת הקבוצה. המאמן ביקש לערוך שינויים נוספים בסגל, אך כשהבין שאין ביכולות ההנהלה לבצע את השינויים החליט להניח את המפתחות ולעזוב את המועדון.

מאמן עירוני נהריה דני פרנקו. דני מרון
ניצחון אחד ושישה הפסדים. פרנקו/דני מרון

עירוני נהריה פתחה את העונה בצורה לא טובה, הפסידה שישה משבעת משחקיה הראשונים, וכבר החליפה את דומיניק ווטרס כשמי שהגיע במקומו היה מייקל יאנג. במועדון רצו לבצע שינוי נוסף, כשפרנקו היה מעוניין לצרף את חואקין שוכמן מהפועל תל אביב, אך הנהלת הקבוצה הבהירה כי אין ביכולותיה הכלכליות לעמוד במהלך.

יש לציין שפרנקו שקל את עתידו לאורך תקופה ארוכה, וכשראה שהמועדון לא מצליח להתרומם מבחינת התנהלות החליט לבצע את הזעזוע בתקווה שהמהלך יעיר את מקבלי ההחלטות. מנהריה נמסר: "יו"ר המועדון ניסים אלפסי ניסה לשנות את החלטתו של דני ולצערינו ללא הצלחה. אנו מבקשים להודות לדני על תרומתו לקבוצה ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

פרנקו (47) הגיע לעירוני נהריה בקיץ שעבר אחרי שנתיים בהפועל תל אביב. הוא הוביל את הקבוצה בעונה שעברה לגמר גביע המדינה, אך בליגה לא הצליחו הסגולים להיכנס לפלייאוף. נהריה הייתה הקבוצה התשיעית שהוא אימן בליגת העל אחרי עירוני רמת גן, הפועל עפולה, הפועל גליל עליון, הפועל חולון, ברק נתניה, מכבי חיפה, הפועל ירושלים והפועל תל אביב. פרנקו זכה בעבר בגביע המדינה עם הפועל חולון ובאליפות עם ירושלים והגיע לגמר סל נוסף עם ירושלים ומכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully