וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טימו ורנר לא כבש משחק תשיעי ברציפות, למפארד: "הוא מפחיד יריבות ויוצר בעיות"

צ'לסי אומנם הביסה 0:3 את ווסטהאם, אבל חלוץ הרכש הגרמני רשם שתי החמצות וממשיך בבצורת. למפארד: "שובר אותי, אבל חייבים לתת לו זמן להסתגל"

צפו בכל שערי המחזור ה-14 בליגה האנגלית/ספורט 1

צ'לסי חזרה אמש (שני) לנצח כשהביסה 0:3 את ווסטהאם והתאוששה משני ההפסדים הרצופים, אבל בקבוצה שוב נאלצו להתמודד עם שאלות בנוגע לטימו ורנר, החלוץ הגרמני, שלא כבש זה משחק תשיעי ברציפות.

ורנר בן ה-24 הגיע הקיץ לסטמפורד ברידג' ב-53 מיליון ליש"ט, כשהוא נחשב לחלוץ העולה בכדורגל האירופי, אבל בינתיים ב-14 משחקים הוא כבש 4 שערים בלבד. בעונה שעברה הוא כבש 34 שערים ב-45 משחקים, אבל בפרמיירליג קשה לו יותר, כשהעונה התלונו על עומס ועייפות, וגם אתמול פספס שתי הזדמנויות.

אגב, ורנר לא לבד. קאי האברץ, עוד שחקן שהגיע עם ציפיות אחרי שהוכתר כדבר הבא בכדורגל הגרמני בעקבות עונה מצוינת בבונדסליגה, רשם העונה רק שער אחד ושני בישולים ב-12 משחקים ואתמול נכנס רק בדקה ה-84 במקום פוליסיץ'. חכים זייש פתח טוב, אבל נפצע ואתמול השלים משחק רביעי בחוץ.

צפו בתקציר המשחק ובהחמצה של ורנר

תקציר: צ'לסי ווסטהאם 0:3/ספורט 1
חלוץ צ'לסי טימו ורנר מול ווסטהאם. Catherine Ivill, GettyImages
עוד פספוס. ורנר מול ווסטהאם/GettyImages, Catherine Ivill

"זו שובר אותי שטימו לא כבש שער בסיום", אמר המאמן פרנק למפארד, "זה היה יכול להיות נהדר לביטחון שלו. הוא מגיע להזדמנויות, והשערים שלו עוד יגיעו". לדבריו, "אני לא מודאג. כל חלוץ רוצה לכבוש, בסופו של דבר על זה הם נשפטים ובגלל זה טימו היה רכישה נהדרת עבורנו, בגלל כמות השערים ורמת הגולים שלו בשנים האחרונות.

"הוא שחקן בליגה חדשה, ואנחנו חייבים לתת לו זמן להסתגל, אבל בינתיים הוא מגיע למצבים כל הזמן, הוא מפחיד את היריבות ויוצר להן בעיות. לא הולך לו כרגע, אבל זה משתנה ובוודאות עוד נראה הרבה שערים מטימו ורנר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully