וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן ח'ליפה עדיין לא העביר מסמכים, בקבוצה טוענים כי אביו שהה בבית חולים

22.12.2020 / 6:54

על אף המסע"ת החגיגית וההצהרה על החתימה, סימני השאלה סביב העסקה עם השייח' עדיין באוויר ובמועדון מקפיאים מהלכים כלכליים עד שהעסקה תושלם. דראפיץ' התנצל על התקרית עם פשיץ'

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

1.

עסקת חמד בן ח'ליפה ממשיכה להעסיק את אנשי ואוהדי בית"ר ירושלים, שעל אף מסיבת העיתונאים וההצהרה על חתימת העסקה, סימני השאלה עדיין באוויר ולא במקרה. בבית"ר פנו לוועדה להעברת זכויות עוד לפני חתימת העסקה ושאלו אילו מסמכים הם יצטרכו לספק. לאחר שהוסבר להם, מאז ועד היום בבית"ר לא חזרו עם המסמכים. נכון לאתמול טענו בבית"ר כי אביו של השיח' שהה בבית חולים ולכן הדברים התעכבו, כמו גם ישיבת הדירקטוריון שהייתה אמורה להתקיים לפני שבוע, בוטלה ולא נקבעה אחרת במקומה.

גם במידה שאביו של השיח בן ח'ליפה היה חולה, מדובר במסמכים שאמורים להיות מסופקים על ידי קשת האנשים והיועצים המשפטיים המלווים אותו ולא על ידי השיח' עצמו כך שהעיכוב תמוה. יחד עם זאת, המסרים שהועברו לבית"ר הם שבשבוע שבועיים הקרובים יסופקו כל המסמכים הדרושים, אך עד שזה לא יקרה נראה כי גם משה חוגג לא ימהר לקדם עניינים. עובדתית, על אף המסרים שיוצאים מבית וגן, בית"ר עד לרגע זה לא עשתה שום צעד בניסיון לצרף את עומר אצילי, בניגוד למכבי חיפה שמקדמת את המו"מ ואנשיה נמצאים בקשר רצוף עם הסוכנים והקשר. כרגע נראה כי במועדון מקפיאים את כל מה שקשור להשקעה כלכלית משמעותית עד לקבלת המסמכים, העברת הזכויות וקבלת כספים ראשונים מצד האמירתים.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עדיין לא העביר את המסמכים. ח'ליפה עם חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

2.

בנוגע לכדורגל, בקבוצה היו בסך הכל מרוצים מכך שאגרו ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים ומאמינים שבמשחקים אלה השחקנים מבינים מה נדרש מהם ברמת מחוייבות וטקטיקה, אך עדיין מדגישים כי הקבוצה רחוקה מלהיות מלהיבה. בנוגע לעימות בין סלובודן דראפיץ' לחלוץ מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', דראפיץ התנצל אתמול ואמור ליצור קשר היום עם החלוץ ולסגור את הסיפור. דראפיץ' הבהיר אתמול: "זאת הייתה קללה בעצבים תוך כדי משחק ולא אישית כלפיו, אם הוא נפגע אני מתנצל".

בסיום ה-0:0 עם מכבי תל אביב אמש (שני) שוחחו דראפיץ' ומשה חוגג והשיחות יימשכו השבוע בשיתוף אלי אוחנה ושי ברדה על מנת להבין את רצונות הצוות המקצועי ובאילו עמדות ניתן להתחזק. השם הראשון של הצוות המקצועי היה עומר אצילי, אך המסרים מכיוון הנהלת המועדון הן שהשחקן בדרך לחיפה. אגב, אצילי רצה מאוד להצטרף לבית"ר בקיץ והיה מוכן לרדת משמעותית בשכרו, כך שבמידה שבית"ר הייתה מנסה לתת פייט לחיפה ומגישה הצעה משמעותית לחוזה ארוך טווח, ייתכן כי הקשר היה מעדיף להגיע לבירה, מה גם שאת ההתפתחות שלו הוא עשה אצל דראפיץ' וברדה ונשאר איתם בקשר מאז.

מעבר לכך, המטרה היא לצרף חלוץ מהיר, שחקן כנף במידה שאצילי לא יגיע ואולי גם מגן שמאלי יעלה על הפרק, אך הסיכויים לכך נמוכים. שמו של דור מיכה נמצא כל הזמן באוויר כאופציה, אך בשלב זה הצוות המקצועי מכוון לצירוף שחקנים בעמדות אחרות.

עוד בוואלה!

שי ברדה: "אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0, לא הגיעה לנו יותר מנקודה"

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
יותר קרוב למכבי חיפה מאשר לבית"ר. עומר אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

3.

מי שזכה למחמאות על משחקו אתמול היה אביאל זרגרי, שאט אט מוצא את מקומו ולוקח בשתי ידיים את ההזדמנות שהוא מקבל לפתוח בהרכב. דראפיץ' וברדה העדיפו את זרגרי על שחקן זר ומנסים לבנות אותו כקשר העתיד של המועדון. יחד עם זאת, העובדה כי זרגרי רק חזר מקרע בשריר וכבר מרגיש רגישות מלמדת כי תהליך פיזי גדול עוד לפניו.

מיכאל אוחנה יחזור בהדרגה לאימונים מלאים ובמועדון הוחלט כי לא יפתח יותר בהרכב במידה שלא ירגיש כשיר במאה אחוזים. ביום חמישי תפגוש בית"ר את הפועל כפר סבא, כאשר שלום אדרי צפוי לחזור לסגל לאחר הרחקה.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25579 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully