וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0, לא הגיעה לנו יותר מנקודה"

21.12.2020 / 22:56

מאמן בית"ר ירושלים מתנחם בנקודה שאספו שחקניו, ומאמין שהיכולת תשתפר בהמשך: "צברנו עוד נקודה, משחק ההגנה היה פנטסטי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

בבית"ר ירושלים קיבלו בשוויון נפש את ה-0:0 הערב (שני) עם מכבי תל אביב. השחקנים של דראפיץ' וברדה לא הציגו כדורגל גדול, אך גם לא נפלו משחקני האלופה במחצית הראשונה. המחצית השנייה נפתחה בשליטה מסויימת של האורחת, אך זו לא הצליחה לתרגם את יתרונה לשערים ובסיום חלוקת נקודות בטדי. המארחת אמנם לא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות, והיא נותרה במקום ה-11 בלבד לאחר עשרה מחזורים.

אחד מאמני בית"ר ירושלים שי ברדה אמר בסיום: "מבחינת יחסי הכוחות לא הגיעה לנו יותר מנקודה. אני מתחבר לכדורגל יותר התקפי, אבל היום קבלת ההחלטות שלנו 30 מטר מהשער הייתה לא טובה. משחק ההגנה שלנו היה פנטסטי, ואני משוכנע שאחזור להנות מהכדורגל שלנו בעתיד. צברנו היום עוד נקודה אחרי שפתחנו את העונה לא טוב. אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0, אבל גם במצבים המועטים שהיו לנו אני חושב שיכולנו לעשות יותר. נתקן. אני חושב שרואים קבוצה מחוייבת ורוצה בשני המשחקים האחרונים".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים עם שי ברדה. דני מרון
ברדה ודראפיץ'/דני מרון

על המשך העונה: "אני מקווה שנתחזק בינואר, אבל קודם כל אנחנו צריכים לשפר את רמת הכדורגל. אנחנו צריכים להיות מחוייבים למועדון ואני מסכים שאנחנו צריכים לשחק כדורגל התקפי. היום זה נראה פחות טוב, ואנחנו צריכים לשפר את זה - אנחנו נהיה שם". על שחקניו הצעירים: "אני שמח שלא מעט שחקנים שלנו הם צעירים ולוקחים את ההזדמנות. אנחנו לא בודקים תעודות זהות לפני שאנחנו מעלים שחקים לשחק, ואני שמח שהצעירים משחקים טוב".

שוער הקבוצה איתמר ניצן: "אני חושב שבחלק גדול מהמשחק היינו יותר טובים, הרגיש לי ששלטנו יותר במשחק. היה חסר לנו הגול. מבחינה קבוצתית היה לנו משחק טוב מאוד, עצרנו אותם ולא ספגנו, חבל שלא השכלנו לנצח. אנחנו תמיד ממשיכים קדימה, בלי קשר לתוצאה. אנחנו רק מחפשים להשתפר. אני חושב שגם אם היינו מנצחים פה היינו ממשיכים באותה הדרך. בית"ר ירושלים צריכה להיות בצמרת ולהילחם על תארים. נכון שאין הרבה סבלנות, אבל זה המצב כרגע. התחלנו את העונה לא טוב וצריך לראות איך אנחנו משיגים כמה שיותר נקודות כדי להיצמד לצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully