וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א פתחה פער בפסגה עם הניצחון ה-11 ברציפות, אנאדולו גברה על ברצלונה

מייק ג'יימס סיפק עוד הצגה ב-87:78 של המוליכה אצל וילרבאן, לארקין התפוצץ ב-79:86 על אפס על בארסה, ניצחון חמישי ברציפות לריאל

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 74:88/ספורט 1

ארבעה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס נערכים הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-16 ביורוליג. המוליכה צסק"א השיגה ניצחון מספר 11 ברציפות במשחק חוץ מול וילרבאן, אנאדולו אפס רשמה 79:86 מרשים על ברצלונה, ריאל מדריד הביסה את אלבה ברלין בעוד זניט הביסה 69:98 את הכוכב האדום בלגרד.

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
התפוצץ שוב. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

וילרבאן - צסק"א מוסקבה 87:78

צסק"א ומייק ג'יימס ממשיכים בכושר המפלצתי, וכבר סופרים 11 ניצחונות רצופים ויתרון של שלושה ניצחונות על פני ברצלונה בפסגה. ג'יימס שנמצא בכושר שיא סיפק 31 נקודות ו-6 אסיסטים ונעזר ב-17 ו-14 של ניקולה מילוטינוב, ששלט לחלוטין מתחת לסלים. גרשון יאבוסלה קלע 16 למפסידה. הרוסים עם יתרון של שלושה משחקים על פני ברצלונה בפסגה, אבל גם עם סיבה לדאגה: וויל קלייברן שמתאושש מפציעה שגררה היעדרות ארוכה, נפגע שוב בקרסול, והדאיג את ראשי הקבוצה.

עוד בוואלה! ספורט

ספרד: שון דאוסון וחובנטוד בדאלונה הפסידו 88:74 לברצלונה

לכתבה המלאה
שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין. האתר הרשמי של אנאדולו אפס, אתר רשמי
עוד הצגה. לארקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנאדולו אפס

אנאדולו אפס - ברצלונה 79:86

לאחר שאיבדו את הראש וגם את הפסגה מול מכבי תל אביב, שוב פישלו הקטלאנים וכעת אולי כבר אפשר לדבר במונחים של משבר. בצד השני, הצליחה אפס לקטוע רצף של ארבעה הפסדים בדיוק בזמן, אולי בדרך לצאת סוף סוף לדרך חדשה. בארסה פתחה טוב יותר וכבר ברחה ל-10:20, אך הטורקים חזרו ברבע השני ויצרו בריחה ליתרון דו-ספרתי משלהם עם רבע שלישי של 11:25, בניצוחם של שיין לארקין וקרונוסלב סימון. ניק קלאתיס הוריד ל-79:75 בלבד, שתי דקות לסיום, אולם לארקין, מי אם לא הוא, סגר עניין. האמריקאי סיים עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ואסילי מיצ'יץ' תרם 17 וסימון הוסיף 16. ניקולה מירוטיץ' קלע 18 למפסידה, שקיבלה גם 15 מקלאתיס ו-14 מקורי היגינס.

שחקן הכוכב האדום בלגרד ג'ורדן לויד. חשבון הטוויטר של הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
תבוסה כואבת. ג'ורדן לויד/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של הכוכב האדום בלגרד

זניט סנט פטרסבורג - הכוכב האדום בלגרד 69:98

המארחת פתחה את העונה בצורה נפלאה, בשבועות האחרונים ירדה לקרקע והערב סיפקה הצגה התקפית אדירה, שכללה 16 שלשות ב-61 אחוז. קייסי ריברס סיים עם 23 נקודות (7 מ-8 ל-3, 14 נקודות הגיעו ברבע האחרון), קווין פאנגוס הוסיף 17. ג'וני אובריאנט סיים עם 13 אצל המפסידה.

שחקן ריאל מדריד בכדורסל סרחיו יוי. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון חמישי ברציפות. סרחיו יוי/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - אלבה ברלין 62:91

ניצחון חמישי ברציפות לבלאנקוס, שלא נעצרת למרות העזיבה של פקונדו קמפאסו והפציעה של אנתוני רנדולף. מלבד וולטר טבארס המצוין שסיים עם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, פאבלו לאסו הרוויח גם את אוסמאן גארובה בן ה-18, שניצל את ההיעדרות של רנדולף כדי לספק את משחק השיא שלו במפעל עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. את אלבה שהרימה ידיים אחרי רבע שני של 12:26 לריאל, הובילו לוק סיקמה ומאודו לו עם 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully