וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: וילי רוטנשטיינר נשאר כמאמן נבחרת ישראל

24.12.2020 / 14:17

האוסטרי שנכנס לנעליו של בן ארצו אנדי הרצוג זכה לתמיכה מוועדת האיתור וההתאחדות לכדורגל וימשיך גם לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר: "כבוד גדול עבורי". חסון: "בהחלט מרוצה מההחלטה שהתקבלה". החוזה כולל סעיפי בונוס על שלבים שונים במונדיאל

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

עכשיו זה רשמי: וילי רוטנשטיינר נשאר בתפקידו כמאמן נבחרת ישראל. חברי ועדת האיתור התכנסו ביחד עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, ובצוותא החליטו הכל שהאוסטרי, ששימש במקביל גם כמנהל הטכני, ישמש כעת כמאמן לאומי במשרה מלאה. בקרוב אמור להיבחר מנהל טכני חדש לנבחרות הצעירות של ישראל.

"זה מרגש מאוד עבורי", אמר רוטנשטיינר. "זה כבוד גדול ואחריות גדולה. כשהשחקנים אומרים שהם מרגישים טובים ורוצים שאשר זו מחמאה. הייתי מרוצה מההופעות שלנו, למרות שלא הצלחנו להעפיל. מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא לא לסיים במקומות הראשון או השני, אלא התהליך. הנבחרת עשתה התקדמות וזה הדבר החשוב ביותר עבורנו - להתקדם ככל האפשר בדירוג פיפ"א ולשחק טוב יותר".

"אני בהחלט מרוצה מההחלטה שהתקבלה", אמר היו"ר אורן חסון. "סיימנו קמפיין מוצלח של הנבחרת, שיחקנו נגד נבחרות שמדורגות הרבה מעלינו ובכל המשחקים הנבחרת שיחקה כדורגל חיובי. זה נותן לנו תקווה לקראת הקמפיין הצפוי".

כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, חברי הוועדה אלי אוחנה ואלי כהן תמכו בהישארותו של אוסטרי על הקווים בחודש האחרון, כשאלון חזן, ששימש כעוזרו, עשוי לקבל את תפקיד מאמן הנבחרת הצעירה על חשבון ניר לוין.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
נשאר על הקווים. רוטנשטיינר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

החוזה יהיה עד סוף עונת 2021/22 ויכלול מענקי העפלה לשלב פלייאוף המונדיאל והעפלה למונדיאל (300 אלף יורו סך הכל). כמו כן ישנם סעיפי בונוס על שלבים שונים במונדיאל, אם וכאשר הנבחרת תעפיל אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully