וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק בדרך? הפועל באר שבע העלתה הילוך עם חאתם עבד אלחמיד

21.12.2020 / 7:07

הקבוצה פתחה במגעים להחזרתו של בלם סלטיק, שמעוניינת למכור אותו כבר עתה ולא להשאילו. אבוקסיס ואסי רחמים משוכנעים שעונש ההשעיה שספג ז'וזואה עזר לפורטוגלי להתרכז יותר בצדדים החיוביים שלו. שביעות רצון גם מאקולטסה וקלטינס

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

אחרי הניצחון המרשים 0:3 על הפועל תל אביב אמש (ראשון), בהפועל באר שבע כבר חושבים על חיזוק בחלק ההגנתי לקראת ינואר. הקבוצה פתחה במגעים לצירופו של חאתם עבד אלחמיד כבר בחלון ההעברות הקרוב שייפתח בחודש הבא. בבאר שבע היו רוצים עסקה של השאלה עם אופצית רכישה בתום העונה, אך הסקוטים רוצים מכירה כבר עתה.

כזכור, סלטיק רכשה את אלחמיד מהפועל באר שבע לפני כשנה וחצי תמורת 1.8 מיליון יורו. בניגוד למה שפורסם בתקשורת בסקוטלנד בימים האחרונים, סלטיק כבר העבירה את כל התשלומים עבור אלחמיד, כך שמדובר בעסקה חדשה לחלוטין כעת. הקבוצה הסקוטית לא מתכוונת למכור את אלחמיד בסכום נמוך מכיוון שהיא עדיין מקווה שהוא יתרצה ויסכים להישאר, אבל בלם נבחרת ישראל נחוש לחזור לארץ כבר בחודש הבא כאשר גם מכבי חיפה ומכבי תל אביב בתמונה ומנהלות כבר מגעים עם סוכנו. ההערכה היא שהסקוטים לא ימכרו אותו בפחות מ 1.2 מיליון יורו ואולי אף יתעקשו על יותר.

גורמים בהפועל באר שבע מאמינים שאם הקבוצה תמשיך בתוצאות טובות ותידבק למכבי חיפה, המוטיבציה לצרף את אלחמיד תהיה גדולה גם אם מדובר בעסקה לא זולה במונחים של מועדונים ישראלים. כזכור, הפועל באר שבע הכניסה 21 מיליון שקל לקופת המועדון מהליגה האירופית ויש מהיכן לשלם עבור אלחמיד שכבר זוכה לפניות רבות מצד ארגון האוהדים של הפועל באר שבע שמבקש ממנו לא ללכת לשום קבוצה זולת הקבוצה עימה זכה באליפות ושממנה נמכר לסלטיק.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מול סקוט רייט שחקן אברדין. Ian MacNicol, GettyImages
יחזור לבאר שבע? חאתם עבד אלחמיד במדי סלטיק/GettyImages, Ian MacNicol

בתוך כך, בהפועל באר שבע מתחילים להרגיש שהדברים מתחברים להם ותולים זאת גם בעובדה שהקבוצה נשרה מאירופה ומתרכזת רק בליגה. בעקבות הניצחון אמש על הפועל תל אביב, הקבוצה כבר נמצאת באזור הפלייאוף העליון והשאיפות הן לרוץ בצמרת הגבוהה ולשחק באירופה גם בעונה הבאה.

מי שלקח את המשחק אתמול על עצמו היה ז'וזואה שפתח עם בישול נהדר לסינטיאהו סלליך והמשיך בבעיטה נדירה ממרחק לחיבורים של ארנסטוס שטקוס שמכיר היטב את העוצמות של הפורטוגלי, אך לא יכול היה לעשות הרבה כדי להציל את הכדור האדיר שלו. בהפועל באר שבע מרגישים שהם במקום אחר עם ז'וזואה אחרי התקרית הקשה עם עמית ביטון שבעקבותיה הושעה הקשר מהקבוצה ונקנס.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל תל אביב בבלומפילד

לכתבה המלאה
ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם מאמנו יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
מערכת יחסים מורכבת. יוסי אבוקסיס וז'וזואה אמש ברגע אינטימי/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס והמנכ"ל אסי רחמים משוכנעים שעונש ההשעיה הוא המוטיב שגרם לפורטוגלי לשנות את דרכיו ולהתרכז יותר בצדדים החיוביים שלו, מאחר שיותר משכואב לשחקן הקנסות, מפריע לו כשהוא לא מורשה לשחק. ז'וזואה, אגב, משחק עם כאבים חזקים בשרירי הבטן ובמועדון היו אתמול נפעמים מהשער שכבש למרות הכאבים שהוא מרגיש בזמן מאמץ.

מי שגם זכה למלים חמות הוא אלטון אקולטסה שבעצמו סובל מפציעה ובכל זאת מתעקש לשחק. עוד שחקנים שבלטו אמש היו דויד קלטינס, שדווקא כמגן ימני חווה את אחת התקופות היותר טובות שלו במועדון מאז שהגיע והמשחק אתמול היה מהטובים שלו בקבוצה. גם אילי מדמון שפתח בקישור האחורי זכה לאזכורים מצד אנשי הצוות המקצועי שמאוד מרוצים מההתקדמות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully