וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה עקף את תיירי הנרי, בקטלוניה זעמו על הפנדל שלא נשרק נגד ריאל מדריד

חלוץ ריאל מדריד הפך לכובש הצרפתי הכי פורה אי פעם בליגות הגדולות (176 שערים), השופט התעלם מנגיעת יד של סרחיו ראמוס. קיקה: "ה-VAR מאוד מבלבל". קרבחאל: "זה לא היה חד משמעי"

מקבץ שערים מהמחזור ה-13 בליגה הגרמנית/ספורט1

ככל שהעונה בליגה הספרדית מתקדמת, נראה שהפעם צפוי לנו מאבק דו ראשי על האליפות שלא מעורבת בו ברצלונה. ריאל מדריד השיגה אמש (ראשון) ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 1:3 על אייבר ונצמדה לאתלטיקו מדריד בפסגה עם 29 נקודות (שני משחקים עודפים". קארים בנזמה שוב היה הגיבור של ריאל מדריד עם שער ושני בישולים למודריץ' ולוקאס ואסקס, שחתם עם השלישי ממש לפני שריקת הסיום. בנזמה אגב, הפך אחרי השער שלו למבקיע הצרפתי הכי פורה אי פעם בחמש הליגות הגדולות עם 176 שערי ליגה עבור הבלאנקוס. הוא עקף את תיירי הנרי האגדי שהבקיע 175 שערים בפרמיירליג במדי ארסנל.

אלא שעוד לפני הגול של ואסקס, אייבר קופחה כשלא קיבלה פנדל אחרי שמוטו שלח כדור רוחב שפגע בידו של סרחיו ראמוס. חוסה מונוארה השופט הלך למסכי ה-VAR אבל החליט להתעלם מהמקרה הזה וקיפח את אייבר.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם לוקאס ואסקס. רויטרס
אולי בעונתו הטובה בקריירה בספרד. קארים בנזמה/רויטרס

התקשורת הקטלאנית "חגגה" על ההחלטה להתעלם מפנדל שהגיע לאייבר וגם קיקה כובש השער למארחת אמר לאחר המשחק: "זה ממש מבלבל. ה-VAR פסק שזו לא היתה נגיעת יד ושצריך להמשיך לשחק כרגיל".

גם דני קרבחאל מגן ריאל מדריד התייחס לאירוע השנוי במחלוקת ואמר: "לא ראיתי את המקרה הזה כי הייתי בצד השני. זה לא היה ברור".

קרבחאל גם פרגן ליריבה ואמר: "הם לחצו אותנו טוב מאוד וגרמו לנו להרגיש לא בנוח. אנחנו יוצאים מהמשחק הזה בהרגשה טובה. זידאן אמר לנו שאייבר תלחץ אותנו והמפתח היה הדיוק במסירות".

זינדין זידאן סיכם: "ההרגשה שלנו חיובית. פתחנו נהדר את המשחק עם שני שערים, אבל לאחר מכן אייבר התעלתה והקשתה עלינו מאוד. למרות זאת שלטנו ברוב המשחק הזה".

בקטלוניה כמובן התמקדו בפנדל שהיה צריך להישרק נגד ראמוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully