וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: עירוני נס ציונה ניצחה 91:98 את בני הרצליה ועלתה לרבע הגמר

עודכן לאחרונה: 21.12.2020 / 22:09

הקבוצה של גרינברג קיבלה משחק נהדר מבריאן אנגולה (23) ובכורה מוצלחת מווין סלדן (17) ועלתה לרבע הגמר על חשבון העולה החדשה

נמרוד לוי שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
משחק נהדר שלו, ונס ציונה ברבע הגמר. נמרוד לוי/קובי אליהו

משחקי שמינית גמר גביע המדינה ננעלו הערב (שני) עם ניצחונה על עירוני נס ציונה 91:98 על בני הרצליה. שתי הקבוצות שמחזיקות יחדיו בניצחון ליגה בודד ב-13 משחקים משותפים, רצו לשים את היכולת החלשה בליגה מאחוריהן והקבוצה של בראד גרינברג - שפיגרה במשך שלושה רבעים - עשתה זאת בסופו של דבר ועלתה לרבע הגמר.

הרצליה פתחה טוב יותר והוליכה בפער דו ספרתי במהלך הרבע השני, אך ווין סלדן בהופעת בכורה טובה (18) והתעוררות מאוחרת של בריאן אנגולה (23) קבעו מהפך בסיום הרבע השלישי כשהמארחת הולכת ומגדילה את יתרונה במהלך הרבע המכריע. גם נמרוד לוי (19) היה נהדר בשורות הכתומים. הקבוצה של שרון דרוקר מסיימת את דרכה בגביע המדינה, ותרכז את מאמציה בליגה.

קלעו לנס ציונה: בריאן אנגולה 23 נקודות ו-10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, נמרוד לוי 19 ו-7 ריב', ג'רון מיינסי (7 ריב') ו-ווין סלדן (6 אס') 17 כ"א, טל דן 8 ו-7 ריב', פטריק מילר 6, רביב לימונד ועמית עבו 3 כ"א, אור קורנליוס 2.

קלעו להרצליה: קותי קלארק 22 ו-13 ריב', מקס היידיגר 19, עבדול גאדי 15, פרנק גיינס ואבירם זליקוביץ' 11 כ"א, אלישי כדיר 8, ניצן חנוכי 5.

שחקן בני הרצליה פרנק גיינס. דני מרון
הרצליה מסיימת את דרכה בגביע המדינה. פרנק גיינס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הרצליה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בן חמש נקודות, 7:12 כעבור ארבע דקות. ג'רום מיינסי היה טוב בשורות המארחת ברבע הזה והחזיק אותה קרובה לקבוצה של שרון דרוקר. סיום חזק של אלישי כדיר ופרנק גיינס הוריד את בני הרצליה ביתרון 24:31 על הקבוצה של בראד גרינברג.

רבע 2:

האורחת המשיכה להיראות טוב ועלתה ליתרון דו ספרתי, אך פרנק גיינס ביצע עבירה שלישית בשלב מוקדם מאוד ונאלץ לרדת לספסל. גם טרל פארקס מהרצליה נקלע לבעיית עבירות וביצע את הרביעית שלו כבר ברבע השני. להפסקה ירדה האורחת ביתרון 41:49.

רבע 3:

המארחת פתחה חזק את הרבע השלישי והורידה עד מינוס נקודה בלבד. נמרוד לוי הרים את הרמה בפתיחת הרבע השלישי, גם בהגנה, אך הרצליה לא ויתרה כל כך מהר על יתרונה ועלתה ל-52:55. הכתומים הצליחו להשוות, אך שלשה של אבירם זליקוביץ', שלוותה בעבירה של נמרוד לוי החזירה את האורחת ליתרון של שש נקודות. נס ציונה הצליחה לעלות ליתרון ראשון במהלך הרבע, בעוד טרל פארקס ביצע עבירה חמישית וסיים את דרכו במשחק. ווין סלדן בהופעת בכורה נהדרת סיים את הרבע עם לייאפ וקבע 69:72 לנס ציונה לפני הרבע המכריע.

רבע 4:

נס ציונה המשיכה במומנטום בפתיחת הרבע, כששלשה של בריאן אנגולה קבעה 69:77, וזה כבר 8 הפרש מקומי - מה שגרם לדרוקר העצבני קרא לשחקניו לפסק זמן. אנגולה, שהיה רדום רוב המשחק היה נהדר ברבע המכריע. היידיגר וגיינס ניסו להחזיר את הרצליה למשחק, אך נס ציונה לא איפשרה לאורחת להתקרב יתר על המידה, ובסיום 91:98 לנס ציונה, שממשיכה לרבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully