וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי נתניה: גוזלן לא יפתח, שחוביץ' חוזר ל-11

שרון מימר יבצע שינויים בהרכב של האדומים בשל עומס המשחקים החריג: "נצטרך לבוא מוכנים מבחינת הנחישות וההקרבה בהגנה" (ג', 5 סטארס, 20:00)

מחזור 12הסתיים22/12/2020
הפועל חדרה
  • מרמנטיני (41)
  • אברמוב (70)
1:2
  • (40) מלדה
מכבי נתניה
תקציר ה-1:1 בין בני יהודה למכבי נתניה/ספורט1

מאמן הפועל חדרה שרון מימר צפוי לבצע כמה שינויים בהרכב, בעיקר בשל עומס המשחקים. החלוץ שובל גוזלן, שהיה מצוין במשחקים האחרונים, צפוי לרדת אל הספסל כשדיא לבאבידי יחזור להרכב על חשבון נועם כהן. הבשורה הגדולה מצד חדרה היא העובדה שככל הנראה מקסים פלקושצנקו יחזור לסגל אחרי ההיעדרות שלו במחזורים האחרונים.

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק נגד קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ופתוח עם המון שחקנים טכניים, שעושה עונה מצוינת עד כה. נצטרך לבוא מוכנים מבחינת הנחישות וההקרבה בהגנה ונהיה חייבים לשפר את קבלת ההחלטות במשחק ההתקפה כדי להמשיך במומנטום של ההשתפרות שלנו ושל צבירת הנקודות".

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
יצליחו להמשיך ביכולת הטובה מהמשחקים האחרונים? מימר/ברני ארדוב

מכבי נתניה

אחרי שני משחקים בבלומפילד, חוזרת נתניה לאיצטדיון הביתי שלה במטרה לנצח את הפועל חדרה ולשפר את מאזנה ומיקומה בטבלה. ריימונד אטפלד צפוי לערוך מספר גדול של שינויים בהרכב וההערכה היא שיחזיר את שלושת שחקניו הקדמיים יונס מלדה, קוון פרייטר וחן עזרא שנכנסו רק כמחליפים במשחק האחרון מול בני יהודה. גם בהגנה צפוי המאמן לערוך שני שינויים כשזלטאן שחוביץ' יחזור מהרחקה ממושכת לעמדת המגן השמאלי ולמרכז ההגנה אמור לשוב אקינשולה אקיניימי שנתניה עדיין לא בטוחה מה היא יכולה להוציא ממנו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ'. ברני ארדוב
יחזור להרכב. שחוביץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* פרט ל-2:2 במרץ 2019, כל ששת מפגשי הליגה האחרים בין הקבוצות הוכרעו על חודו של שער: חמישה ניצחונות של מכבי נתניה לעומת ניצחון בודד של הפועל חדרה.

* הפועל חדרה מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד (מתוכם שלוש תוצאות תיקו) ומכבי נתניה אחרי חמישה ללא הפסד (ארבע תוצאות תיקו).

* כל שלושת משחקי החוץ האחרונים של מכבי נתניה לא הוכרעו. רצף של ארבע תוצאות תיקו בחוץ עדיין לא היה לה בימי ליגת העל.

* מכבי נתניה נקלעה לפיגור הכי מעט פעמים העונה (שלוש, כמו מכבי חיפה) והשיגה מהמצב הזה נקודה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully