וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עוקץ את קלופ וגווארדיולה: "מעולם לא העזתי להתנהג כמוהם על הקווים"

מאמני ליברפול וסיטי היו מעורבים בתקריות עם שופטים ולא נענשו, מוריניו מתרעם: "אני הייתי מקבל יחס אחר. ההתנהגות שלי מופתית"

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

ארבעה ימים אחרי ההפסד הדרמטי של טוטנהאם לליברפול, ז'וזה מוריניו עדיין לא נרגע. מאמן התרנגולים שנראה מתעמת מילולית עם מאמן ליברפול, טוען בריאיון שהעניק היום (ראשון) לרשת "סקיי", שהשופטים באנגליה מפלים אותו לרעה - ובמקביל מבליגים על התנהגות שלילית של מאמנים כמו קלופ ופפ גווארדיולה.

"כולם ראו מה קרה ביני לבין קלופ בסוף המשחק. אמרתי לו שהקבוצה הטובה יותר הפסידה והוא לא הסכים, אבל זו הדעה שלו", אמר מוריניו על העימות המילולי שהתרחש בין המאמנים. "אני יודע דבר אחד - אם אני הייתי מתנהג כמו שקלופ התנהג, לא הייתי עומד על הקווים במשחק הבא. מה הסיפור פה? מסיבה כלשהי אני מקבל יחס שונה ממאמנים אחרים".

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
הפרמיירליג עושה איפה ואיפה? מוריניו וקלופ/רויטרס

מוריניו רומז, בין היתר, לתקרית שאירעה במגרש אחר, כשפפ גווארדיולה ניסה לגעת בלוח האלקטרוני של השופט הרביעי במשחק בין מנצ'סטר סיטי לווסט ברומיץ', ויצא ללא עונש.

"יצא לי מוניטין של אחד שמתנהג בצורה רעה ולא נעימה על הקווים, כי בעבר באמת התנהגתי בצורה כזאת. בכל המקרים, תמיד נענשתי", אומר מוריניו שהושעה ממשחקים על ידי הפרמיירליג שלוש פעמים במהלך הקריירה - פעמיים כמאמן צ'לסי ופעם אחת בתור מאמן מנצ'סטר יונייטד.

"מה שחשוב הוא שעברתי מהפך", אומר מוריניו. "אני חושב שהיום אני דוגמא ומופת להתנהגות טובה על הקווים - ועל זה יעידו גם השופטים עצמם. לצערי, אני רואה מאמנים אחרים עושים דברים מדהימים, עושים דברים שאני לעולם לא אעשה, וכלום לא קורה. על זה אני יכול לדבר, כי אני זה שנמצא על הקווים ורואה את הכול מקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully