וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מבינה: זה המשחק שיקבע אם נרוץ בצמרת או ניאבק בתחתית

20.12.2020 / 7:17

הדרומיים מבינים את חשיבות המשחק מול הפועל תל אביב (20:15, ספורט 1): "הרבה מעריכים שהם ינצחו דווקא נגדנו. צריך לזכור את זה"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

בהפועל באר שבע מתייחסים למשחק הערב (ראשון, 20:15, ספורט 1) מול הפועל תל אביב ככזה שיכול ללמד על כיוון לכל העונה. מצד אחד הקבוצה המדורגת שביעית בטבלה מרוחקת 4 נקודות בלבד מהקו האדום. מצד שני 5 נקודות מפרידות בין הפועל באר שבע למקום השני אחרי משחקי השבת.

"הרבה אנשים מעריכים שהפועל תל אביב תשיג את הניצחון שהיא מחפשת הרבה זמן, דווקא נגדנו. אנחנו צריכים לזכור את זה", אמר שחקן בקבוצה. "אם ננצח, נידבק חזק לצמרת וזה ייתן מומנטום נהדר. אם נפסיד, ניקלע לחלק התחתון".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. שלומי גבאי
יאלתר בהגנה? אבוקסיס/שלומי גבאי

ההתלבטות הגדולה של יוסי אבוקסיס לקראת הערב היא מי יאייש את עמדת הבלם ליד לואי טהא. מיגל ויטור לא חזר עדיין מהפציעה, מרואן קבהא נפצע בעצמו באחרונה, שיר צדק לא רשם משחקים טובים בעמדה ועמית ביטון רק חוזר הערב לסגל.

אבוקסיס התחיל את האימון המסכם אתמול עם ביטון כבלם, אבל סיים עם מריאנו באריירו בתפקיד הזה. אם אכן יפתח עם הארגנטינאי במרכז ההגנה, אמור אילי מדמון לפתוח בקישור האחורי לצד מרסלו מלי וז'וזואה. רותם חטואל שכבש מול הפועל חדרה במחזור אמצע השבוע שעבר, ישולב בהמשך מהספסל גם כי אלטון אקולטסה לא כשיר לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully