וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון "הרים" את שחקני אשדוד: "נתתם משחק ענק של קבוצת צמרת"

20.12.2020 / 7:06

התיקו מול חדרה גרם לדכדוך, המאמן דרבן: "תראו לאיזה מצב נהדר הגעתם". מחמאות לקמהאני: "אין מגנים עם כושר כזה. הוא יימכר לאירופה"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

למרות תחושת ההחמצה הגדולה, במ.ס. אשדוד טיפסו בזכות הנקודה שהשיגו אתמול (שבת) ב-1:1 מול הפועל חדרה למקום השני וזאת בשל הפרש שערים טוב יותר משל מכבי פתח תקוה שהפסידה למכבי חיפה. בחדר ההלבשה בסיום המשחק היה צריך רן בן שמעון להרים את השחקנים שהיו ממש שבורים שלא ניצחו אחרי משחק נהדר שלהם.

"אתם מבינים לאיזה מצב נהדר הגעתם? תראו ממה אתם מאוכזבים כל כך", ירה בן שמעון. "נתתם כאן משחק גדול היום. משחק ענק של קבוצת צמרת. לא עשר דקות, לא חלק מהמשחק. כל המשחק הייתם הרבה יותר דומיננטיים. אני גם רציתי שלוש נקודות, אבל אני לא מאוכזב לרגע כי יש דברים יותר גדולים מניצחון. אני לוקח מכאן היום עוצמות של קבוצה".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. שלומי גבאי
לא מסתפקים במקום שני? שחקני אשדוד/שלומי גבאי

באשדוד ציינו לטובה את המגן השמאלי מונטארי קמהאני שהשתפר מאוד העונה ומוכיח למה הקבוצה הביאה אותו ביחד עם סמואל אלאבי שבינתיים כבר נמכר. "גם מונטארי יימכר בסוף לקבוצה באירופה", אמרו במועדון, "אין מגנים שמאליים עם כושר גופני כזה". מונטארי שכבש את הגול לזכות אשדוד קיבל את מסירת הרוחב מהמגן הימני טום בן זקן. "מגן מוסר למגן בדרך לגול. אלה דברים שלא היו בעבר באשדוד", אמרו בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully