וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עלתה זמנית לפסגה, ראיקוביץ' הצטיין ב-1:1 של ריימס עם מארסיי

הקבוצה של רודי גרסיה חגגה 1:4 גדול על ניס. תובאן השווה בדקה ה-45 אחרי שער עצמי של נגאטומו, אבל השוער הסרבי מנע מהמארחת להשלים מהפך. 0:2 למץ על לאנס

תקציר ה-1:2 של באיירן מינכן על באייר לברקוזן/ספורט1

המחזור ה-16 בליגה הצרפתית החל הערב (שבת) עם ניצחונה של מץ 0:2 על לאנס ועם ה-1:1 הביתי של מארסיי מול ריימס. ליון תפסה זמנית את המקום הראשון אחרי 1:4 גדול על ניס בחוץ.

פלוריאן תובאן שחקן מארסיי לפני טיבו דה סמט שחקן ריימס. Daniel Cole, AP
רק נקודה למארסיי. פלוריאן תובאן מול טיבו דה סמט/AP, Daniel Cole

ניס - ליון 4:1

הקבוצה של רודי גרסיה התאוששה מה-2:2 עם ברסט, סיפקה הצגה ועלתה למקום הראשון - לפחות באופן זמני. ממפיס דפאי (32, בפנדל), טינו קדוורה (39), קארל טוקו אקמבי (63) וחוסם עוואר (73) כבשו, כשמנגד אמינה גואירי רק צימק (43) לקבוצה מהנסיכות, שניצחה פעם אחת בלבד בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

עוד בוואלה!

דיווחים באנגליה: ווטפורד תפטר את ולאדן איביץ'

לכתבה המלאה

מארסיי - ריימס 1:1

אחרי ההפסד לראן, מארסיי לא הצליחה לנצח בבית את ריימס ועשויה לאבד גם את המקום הרביעי בהמשך המחזור. היפני יוטו נגאטומו היה חסר מזל וכבש שער עצמי בדקה ה-21, אבל דריו בנדטו שהחמיץ לפני כן, בישל לפלוריאן תובאן את השוויון רגע לפני ההפסקה. פרדראג ראיקוביץ' מנע מהמארחת להשלים את המהפך.

מץ - לאנס 0:2

העולה ממשיכה להפסיד ולנצח לסירוגין, והפעם השאירה את הנקודות במץ שנמצאת כעת רק נקודה מאחוריה בחלק העליון של הטבלה. פאריד בולאיה האלג'יראי בישל לאופה אנגט בדקה ה-30 וחתם את התוצאה בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully