וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוביידה חטאב: "עברתי תקופה מאתגרת, לא הייתי שורד אותה בלי המשפחה שלי"

אחרי שכבש שער בכורה מאז שיצא מהכלא, בלם חדרה פרק: "כל מי שהיה איתי בתקופה הזו חיזק אותי. מקומי במגרש הכדורגל". רן בן שמעון: "אני נפעם מהשחקנים שלי"

הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במחזור ה-11 בליגת העל, תוצאת התיקו הראשונה של הקבוצה מעיר הנמל אחרי 13 משחקי ליגה. מונטרי קמאהני העלה את האורחת ליתרון (55), אבל עוביידה חטאב איזן (60) נגד האקסית.

חטאב הוא הסיפור הגדול של המשחק הזה. לא רק בגלל השער מול האקסית, אלא גם בגלל העובדה שמדובר בשער ראשון של השחקן מאז שהוא יצא מהכלא, שם הוא ישב עשרה חודשים.

השופט שלומי בן אברהם עם עבדאללה ג'אבר, עוביידה חטאב שחקני הפועל חדרה. שלומי גבאי
שער מרגש. עוביידה חטאב/שלומי גבאי

חטאב הנרגש דיבר על התקופה שעברה עליו ואמר: "כל מי שהיה איתי בכל התקופה הזו חיזק אותי. התקופה הזו הייתה אתגר עבורי ואני שמח שהתגברתי עליו. המקום שלי זה מגרש הכדורגל, ברוך השם עברתי את הכול והכול מאחוריי. אם לא המשפחה שלי, לא הייתי מתגבר על זה. זה מה שהחזיק אותי וכמובן גם אני עם האמונות שלי. אני לוקח את זה למקום טוב וחיובי. אני מרגיש טוב ומסתכל קדימה".

שרון מימר היה מרוצה בסיום: "אשדוד קבוצה ברמה הכי גבוהה בליגה ואני שמח שהצלחנו לשמור על הנקודה. באנו אחרי יומיים חופש והם אחרי שבוע חופש. לא היה קל, לא משחק גדול שלנו, אבל התקדמנו בטבלה וסימנו וי. אנחנו באים להילחם מול כל קבוצה, יש פה שחקנים עם נחישות והקרבה, זה החוזק של הפועל חדרה. אם נמשיך כמו במשחקים האחרונים, נהיה במקומות טובים, אני מרוצה מאוד. אני מקווה שנשיג נקודות בשני המשחקים הקרובים ונסיים את הסיבוב עם מספיק נקודות".

רן בן שמעון מאמן אשדוד היה קצת פחות מרוצה מהתוצאה לאור העובדה שקבוצתו הייתה עדיפה: "השחקנים היו קצת עצובים בחדר ההלבשה, אבל אמרתי להם שאין להם מה להיות עצובים כי עשינו משחק גדול. אני נפעם מהדרך בה הם שיחקו. הם רצו, השתדלו, שינו שיטות תוך כדי משחק".

"הייתה שליטה מלאה ומוחלטת שלנו לאורך 90 דקות. רציתי שלוש נקודות, אבל לפעמים אתה מרוויח משהו אחר והיום אני מרגיש שהייתה לנו עוצמה יוצאת מן הכלל. אנחנו צריכים להתרכז באיך אנחנו משתפרים, מתרכזים ברחבה, היום זה הדבר שהיה חסר לנו אבל זה קורה בכדורגל. אנחנו יכולים להגיע רחוק, הדרך טובה, אנחנו משחקים כדורגל בכל רגע ובכל דקה. לא צריך לדבר על מספרים, אלא לשמור על יכולת גבוהה לאורך זמן".

תמיר גלזר שחקן הפועל חדרה לפני זוהר זסנו שחקן מ.ס. אשדוד. שלומי גבאי
נפרדו ללא הכרעה. גלזר וזסנו/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully