וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה בירך את ליאונל מסי: "סיפורים כמו שלנו הם נדירים בכדורגל"

הפרעוש השתווה לאגדת העבר: "אני מעריץ אותך". אחרי עוד מפלה, ברצלונה שוב תחת מתקפה: "איך אפשר לצפות שליאו יישאר ככה?"

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

הקריירה המופלאה של ליאונל מסי הגיעה הערב (שבת) לנקודת ציון נוספת, כשהפרעוש השווה את שיאו המיתולוגי של פלה. עד הערב, שחקן אחד בלבד הצליח לכבוש 643 שערים באותה קבוצה - כוכב העבר הברזילאי, שעזב זאת עבור סנטוס. החל מהיום ניתן לכלול ברשימה הזאת גם את כוכב ברצלונה, שמצא את הרשת ב-2:2 עם ולנסיה וינסה לשבור את השיא אותו השווה ביום שלישי הקרוב, כשבארסה תתארח אצל ויאדוליד. לשם השוואה, מסי עשה זאת בקצת פחות משחקים - 748 לעומת 757 של פלה. על הדרך, בדקו בספרד ומצאו שהפרעוש אחראי כבר ל-900 שערים מאז הופעת הבכורה שלו בברצלונה, אם כוללים גם את הבישולים. בסך הכל, הוא כובש או מבשל כל 68 דקות. מדהים.

"מסי כובש רק עם רגל אחת, יש לו רק כישור אחד והוא לא נוגח היטב", אמר בעבר פלה על הפרעוש. היום, לראשונה מאז מרץ 2017, כבש מסי בנגיחה - דווקא את השער בזכותו השתווה לכוכב העבר הברזילאי. זה קרה בדקה ה-45, כשהארגנטינאי החמיץ פנדל אך מיד תיקן ורץ לחגוג את השער ההיסטורי.

"ברכות על השיא ההיסטורי שלך", בירך פלה את הפרעוש באינסטגרם. "מעל הכל, כל הכבוד על קריירה נפלאה בברצלונה. סיפורים כמו שלנו, של אנשים שאוהבים את אותו מועדון למשך תקופה כה ארוכה, לצערי נדירים בכדורגל. אני מעריץ אותך".

אבל עם כל הכבוד להישג הגדול, הקטלאנים שוב שמטו נקודות בליגה והפער שלהם מהפסגה עומד על שמונה נקודות, ומשחק עודף לעומת אתלטיקו מדריד המוליכה. "איך מסי יכול לרצות להמשיך בקבוצה הזאת?" תהו בטור דעה שפורסם ב"מארקה". "קומאן חזר ל-4-3-3, אבל אפילו זה לא עזר לבארסה. הקבוצה הזו עדיין רחוקה מאוד מהגרסה הטובה ביותר שלה והיא לא יכולה פשוט להסתמך על ליאו. היא לא מסוגלת להרוג משחקים וגם מספר 10, שעשה זאת כל כך הרבה, כבר לא יכול להכריע משחקים לבדו. אולי בגלל שהוא יותר לבד מאי פעם. המגבלות בקבוצה הזו רבות וכך יהיה קשה להילחם על תארים".

"הייתי מודאג שבמצב של 1:2 רצינו להמשיך לתקוף", אמר רונאלד קומאן, "צריך גם לדעת מתי להגן ולשמור על המשחק. איבדנו כדורים, שיחקנו בצורה לא יציבה. היו רגעים טובים, אבל גם הרבה רגעים של איבודי כדור".

רונאלד אראוחו, שהשלים מהפך זמני עבור ברצלונה וחגג שער בכורה נאה, הודה בסיום: "יש לי טעם רע, כי הפסדנו שלוש נקודות. חבל שספגנו את השוויון. ביצענו טעויות ולא היינו צריכים לספוג. אני שמח על שער הבכורה שלי, אבל צריך לתקן את הטעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully