וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן שמרה על הפסגה וגם כבשה את שער הליגה המהיר אי פעם

עודכן לאחרונה: 21.12.2020 / 10:09

רפאל לאאו הבקיע אחרי 6.4 שניות בלבד ב-1:2 על ססואולו ושבר את השיא מ-2001. אינטר עם נקודה פחות אחרי 1:2 על ספציה, 1:4 מרשים לאטאלנטה על רומא, אימובילה כבש ובישל ב-0:2 של לאציו על נאפולי

תקציר: חגיגת שערים מהבונדסליגה מחזור 12/ספורט 1

שתי הקבוצות של מילאנו ממשיכות לדהור בצמרת הליגה האיטלקית: המוליכה מילאן הסתדרה הערב (ראשון) למרות החיסורים וגם סיפקה את השער המהיר בתולדות הסרייה A בניצחון החוץ 1:2 על ססואולו, ואינטר עם נקודה פחות אחרי 1:2 ביתי על ספציה. אטאלנטה חזרה מפיגור והביסה 1:4 את רומא, כשהמחזור ננעל עם 0:2 של לאציו על נאפולי החסרה.

רפאל לאאו שחקן מילאן חוגג את השער המהיר בתולדות סרייה A. רויטרס
נכנס לספרי ההיסטוריה. רפאל לאאו/רויטרס

ססואולו - מילאן 2:1

אחרי שתי היחלצויות מהפסדים בזכות שערים של שחקני ההגנה, עם 2:2 מול פארמה ואז 2:2 גם מול גנואה, מילאן חזרה לנצח ושמרה על הפסגה בזכות פתיחה חלומית שסייעה לה לנצח את ססואולו בחוץ בפעם החמישית ברציפות. גם בלי זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, הם האריכו את רצף המשחקים ללא הפסדים ל-25 משחקי ליגה וקבעו עוד רגע היסטורי.

זה קרה תוך 6.4 שניות מפתיחת המשחק. הקאן צ'לחנוילו הוציא את ההתקפה הראשונה ושלח את רפאל לאאו שפרץ לרחבה ובימין בעט פנימה. השעון הראה כאמור 6.4 שניות בלבד - שיא סרייה A חדש ששבר את שיאו של פאולו פוג'י מ-2001, אז הבקיע במדי פיאצ'נזה לרשת פיורנטינה תוך 8.9 שניות. שער של צ'לחנוילו נפסל בדקה התשיעית, אבל האורחת המשיכה לשלוט ותאו הרננדז בישל במתפרצת לאלכסיס סלמאקרס הבלגי בדקה ה-26. ג'אנלואיג'י דונארומה מנע מססואולו לחזור למשחק במחצית השנייה, עד שכדור חופשי של דומניקו ברארדי הוסט על ידי שחקן בחומה ונכנס בדקה ה-89. למרות השער המצמק, סטפנו פיולי סימן עוד וי על פתיחת העונה הפנטסטית של קבוצתו עד כה.

עוד בוואלה!

בשבת: יובנטוס הביסה 0:4 את פארמה, צמד לרונאלדו

לכתבה המלאה
אשרף חכימי שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
שער ליגה רביעי. אשרף חכימי/רויטרס

אינטר - ספציה 1:2

מאז סיום הקמפיין המאכזב בליגת האלופות, הנראזורי הגבירו את הלחץ על מילאן ורצף הניצחונות שלהם בליגה עומד כבר על שישה. את ספציה היא פגשה לראשונה מאז 1989 (יורגן קלינסמן קבע אז 0:1 בגביע) ורק אחרי 51 דקות מצאה את הרשת, כשהמגן הימני אשרף חכימי בעט שטוח אל הרשת אחרי הכנה של לאוטרו מרטינס. נגיעת יד בדקה ה-71 זיכתה את אינטר בפנדל, ורומלו לוקאקו מצא את הרשת במחזור רביעי רצוף והעלה את מאזנו בליגה ל-11 שערים, אחד פחות מכריסטיאנו רונאלדו בראש טבלת המבקיעים. רוברטו פיקולי המחליף צימק עבור האורחת בדקה הרביעית של תוספת הזמן. ארתורו וידאל חזר מפציעה ושותף כמחליף.

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה עם יוסיפ איליצ'יץ'. Jonathan Moscrop, GettyImages
איזה טיל. דובאן ספאטה עם יוסיפ איליצ'יץ'/GettyImages, Jonathan Moscrop

אטאלנטה - רומא 1:4

פעם שלישית ברציפות שהקבוצה מברגמו מנצחת את הג'אלורוסי, להם ניצחון בודד ב-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. רומא דווקא הובילה, כשהנריך מחיטריאן המשיך את כושרו הנהדר ורשם בישול שישי (לצד שבעה שערים ב-13 משחקים) לאדין דז'קו שכבש בקלות את ה-112 שלו וניצב לבדו במקום השלישי בכובשי כל הזמנים של המועדון. פאפו גומס שנמצא בדרך החוצה אחרי הסכסוך עם ג'אן פיירו גאספריני, אפילו לא נכלל בסגל הפעם, אבל יוסיפ איליצ'יץ' נכנס לאחר ההפסקה ובישל לדובאן ספאטה שהפציץ בסיבוב למשקוף ופנימה בדקה ה-59 ואז הכין למגן השמאלי רובין גוזנס שהבקיע בנגיחה בדקה ה-70. לואיס מוריאל עלה בדקה ה-72 ותוך שניות ניצל טעות בהגנת רומא, הטעה בקלות את השוער אנטוניו מיראנטה וכבש, ולאיליצ'יץ' היה זמן למבצע אישי ושער ליגה ראשון העונה בדקה ה-85. תבוסה כואבת למדורגת רביעית.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. Giuseppe Bellini, GettyImages
המשיך בסדרת הכיבושים שלו מול נאפולי. צ'ירו אימובילה/GettyImages, Giuseppe Bellini

לאציו - נאפולי 0:2

ההפסד 1:0 לאינטר ביום רביעי גבה מחיר כבד ממחזיקת הגביע, שאיבדה את דריס מרטנס בגלל פציעה ואת הקפטן לורנצו אינסינייה שהורחק לאחר שקילל את השופט. לאציו, שחסרה את הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי שניסה לעלות ונפצע בחימום, ניצלה את הבעיות של היריבה לה הפסידה שמונה פעמים ב-10 מפגשי הליגה האחרונים ונמנעה מהפסד בית שלישי ברציפות. צ'ירו אימובילה התקרב לשיא של פרנצ'סקו טוטי (שישה משחקים רצופים עם שער לרשת נאפולי) כשהבקיע בפעם החמישית ברציפות עם נגיחה קשתית אחרי הרמה של אדם מארושיץ' בדקה התשיעית. זוכה נעל הזהב העלה את מאזנו ב-2020 ל-33 שערים והעונה חתום על 15 שערים ושלושה בישולים ב-16 משחקים. הבישול השלישי היה ללואיס אלברטו שסובב נהדר מ-16 מטרים בדקה ה-56 והנחיל הפסד חמישי העונה למדורגת חמישית. פפה ריינה שמר על שער נקי מול האקסית ולאציו במקום השמיני, במרחק שלוש נקודות מרומא והכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

משחקים נוספים

טורינו - בולוניה 1:1
לטורינו: סימונה ורדי (69). לבולוניה: רוברטו סוריאנו (78)

קליארי - אודינזה 1:1
לקליארי: באביס ליקויאניס (27). לאודינזה: קווין לזניה (57)

בנבנטו - גנואה 0:2
לגנואה: רוברטו אינסינייה (57), מרקו סאו (89 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully