וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד בברצלונה לא פנה למסי בנוגע לעונה הבאה, נראה שזה כבר מאוחר מדי"

הפרעוש יוכל לחתום בקבוצה אחרת בעוד כשבועיים, אך בספרד מדווחים שהוא טרם קיבל פנייה מהקטאלנים: "חורחה מסי עדיין ממתין לשיחה"

רוברט לבנדובסקי הולך לישון עם הגביע של שחקן השנה/מתוך הטוויטר של באיירן מינכן

יישאר או יעזוב? בעוד מקסימום שבועיים, אחרי לא מעט שמועות ודיווחים בנושא, נגלה היכן ישחק אחד הכדורגלנים הכי גדולים בכל הזמנים, ליאונל מסי, בעונה הבאה. בתחילת ינואר יהיה רשאי הפרעוש לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ בשל העובדה שהוא מסיים חוזה בברצלונה בתום העונה הנוכחית. הוא אף יוכל לחתום בקבוצה חדשה כבר בינואר, ובספרד, איך לא, עוסקים בנושא בהרחבה.

כזכור, מסי כבר רצה לעזוב את ברצלונה בקיץ אך בסופו של דבר נשאר, וכעת, אם יחליט לעזוב, הוא יעשה זאת ללא תמורה אחרי שיסיים חוזה. על פי דיווחים שונים בקטאלוניה, ברצלונה, שנמצאת בקשיים כלכליים, כבר נערכת לעזיבתו של הפרעוש אחרי שהבינה שלא תוכל להרשות לעצמה להשאירו.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
יכול לחתום היכן שירצה בעוד כשבועיים. מסי/רויטרס

"על פי גורמים המקורבים למועדון, אף נציג רשמי בברצלונה לא שוחח עם מסי על הישארות מעבר לחוזהו הנוכחי שתם בתום העונה", כתבו ב"ספורט" הקטאלני. "חורחה מסי, אביו של ליאו, המתין ועדיין ממתין לשיחה מאחד המועמדים לנשיאות של ברצלונה אך טרם קיבל פנייה. נראה שזה כבר מאוחר מדי, לא נותר עוד מספיק זמן כדי לשכנע את מסי או אפילו כדי לגרום לו לחשוב על הישארות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully