וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.12: היהלום של אטאלנטה בדרך לאולד טראפורד, תחנה חדשה לגבריאל היינצה

אמאדלו דיאלו, שנרכש באוקטובר על ידי השדים האדומים, קיבל את האישורים המתאימים וצפוי להצטרף לקבוצה של סולשיאר בינואר. שחקן העבר מונה למאמן אטלנטה יונייטד מה-MLS

תקציר: אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:2/ספורט 1

העברות

* מיקייל אנטוניו האריך את החוזה שלו בווסטהאם עד קיץ 2023. "זו העונה השישית שלי כאן ולפני שהגעתי הנה הכי הרבה שהייתי באותו מועדון זה שנתיים, זה מראה שאני מצליח פה ועושה את העבודה שלי", אמר החלוץ.

* שחקן העבר גבריאל היינצה מונה למאמן אטלנטה יונייטד מה-MLS. הארגנטינאי בן ה-42 חתם לשתי עונות אחרי שבילה שנתיים וחצי כמאמן ולס סרספילד.

שחקנה של אטאלנטה אמאדו דיאלו. Marco Luzzani, GettyImages
קיבל את האישורים המתאימים ויוכל להצטרף למנצ'סטר יונייטד בינואר. דיאלו במדי אטאלנטה/GettyImages, Marco Luzzani

שמועות

* על פי דיווח של פבריציו רומאנו, שחקן הכנף אמאד דיאלו מחוף השנהב המשחק באטלנטה, קיבל את האישורים המתאימים וכעת יוכל להצטרף למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים סיכמו עוד באוקטובר עם הקבוצה מברגמו על רכישת דיאלו תמורת 25 מיליון יורו, כשהעסקה עשויה לגדול בעוד 15 מיליון דולר בהתאם לבונוסים וסעיפים שונים בחוזה.

* באיירן מינכן החלה במגעים עם ג'מאל מוסיאלה לגבי הארכת החוזה שלו אחרי שיחגוג את יום הולדתו ה-18 כשברקע כמה קבוצות פרמיירליג שכבר מגששות. האנגלי בן ה-17 קיבל הצעה של 100 אלף ליש"ט לשבוע מהיום בו יחגוג 18 כיוון שעד אז הוא עם חוזה נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully