וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס יודע: "שתי הקבוצות יכלו לנצח, היה לנו הרבה מזל"

19.12.2020 / 0:22

מאמן מכבי תל אביב היה מאושר לאחר ה-67:68 המפתיע של קבוצתו על ברצלונה והחמיא לשחקניו: "ברבע האחרון נתנו את כל מה שיש לנו"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שמחה לא קטנה נרשמה הערב (שישי) בקרב שחקני ואנשי מכבי תל אביב לאחר שהקבוצה הפתיעה בחוץ את ברצלונה עם ניצחון 67:68, הראשון שלה בפלאו בלאוגרנה מאז 2005. הצהובים הציגו משחק הגנתי טוב מאוד, שלטו בריבאונד ההתקפה וקיבלו מדראגן בנדר המושמץ את משחקו הטוב ביותר העונה, כשקלע 15 נקודות. גם טיילר דורסי היה טוב מאוד בשורות הקבוצה של ספרופולוס שרשמה את ניצחונה השישי העונה ביורוליג.

מאמן צהובים יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "מהרגע הראשון היינו מאוד מרוכזים בתוכנית המשחק שלנו, נלחמנו כדי לשמור על תוכנית המשחק וזה היה חשוב מאוד בצורה ששיחקנו את המשחק הזה. זה לא קל לשמור על ברצלונה במגרש הביתי שלהם ב-20 נקודות פחות מהממוצע שלהם, ברבע הראשון הם קלעו 12 נקודות וברבע האחרון הם קלעו 13 נקודות וזה היה קריטי. ברבע הראשון הראינו איך אנחנו רוצים לשחק את המשחק, וברבע האחרון נתנו את כל מה שיש לנו כדי לנצח".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון גדול. יאניס ספרופולוס/GettyImages, Quality Sport Images

היווני המשיך: "כדי לראות כמה טוב ששיחקנו, אפשר לראות שמסרנו 19 אסיסטים ואיבדנו 11 כדורים, וכפינו 14 איבודים מול 11 אסיסטים של ברצלונה. רואים גם את הפערים במדד לטובתנו. המספרים הללו מראים ששיחקנו משחק טוב ומגיע ברכות לשחקנים שלי על הניצחון".

על ההכנה למשחק: "כשמתכננים תוכנית משחק נגד ברצלונה קודם כל צריך לעצור את הנקודות הקלות שהם יוצרים במשחק המעבר, לנסות לעצור את שיתוף הפעולה של קלאתיס עם היגינס ומירוטיץ', לא תמיד אפשר לעצור קלעים כמו קוריץ' ואברינס, אבל עשינו עבודה טובה עליהם. לפעמים צריך מזל, שתי הקבוצות יכלו לקחת את המשחק בסוף עם קליעות, היום היה לנו מזל כמו שהרבה מאוד פעמים העונה לא היה לנו מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully