וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 71 דקות לדור מיכה בניצחון אנורתוזיס

עודכן לאחרונה: 18.12.2020 / 21:16

הקשר נטל חלק ב-0:1 על פאפוס, שהעלה את קבוצתו זמנית למקום הראשון בליגה הקפריסאית. 90 דקות לירין פרץ בתבוסת קרמיוטסה. הפסד ביתי גם לדיא סבע ואל נאסר

רוברט לבנדובסקי הולך לישון עם הגביע של שחקן השנה/מתוך הטוויטר של באיירן מינכן

דור מיכה ואנורתוזיס ניצחו 0:1 את פאפוס הערב (שישי) במסגרת המחזור ה-15 בליגה הקפריסאית. הישראלי פתח בהרכב והוחלף לאחר 71 דקות. קבוצתו עלתה כעת לפסגה והיא ביתרון נקודה על אפולון השנייה, אך גם עם שני משחקים יותר. הקשר מרגאקה כבש את השער היחיד במשחק לזכות המארחת בדקה ה-65.

במשחק נוסף בליגה הקפריסאית הובסה קרמיוטסה בביתה 5:1 על ידי אומוניה ניקוסיה. ירין פרץ פתח בהרכב ושיחק 90 דקות במדי המפסידה. תוצאת המחצית הייתה 0:2 לזכות האורחת, שאף החטיאה פנדל בדקה ה-4, ושער נוסף נשלל ממנה בחסות ה-VAR בעקבות עבירה. אומוניה רביעית, כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהפסגה עם משחק פחות מהמוליכה אנורתוזיס. קרמיוטסה במקום ה-12.

שחקן אנורתוזיס פמגוסטה, דור מיכה. DeFodi Images, GettyImages
אנורתוזיס עלתה למקום הראשון. דור מיכה/GettyImages, DeFodi Images

* דיא סבע פתח בהרכב קבוצתו אל נאסר והשלים 90 דקות במשחק הבית מול אל עין במסגרת המחזור העשירי בליגה המקומית באיחוד האמירויות. המארחת הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יעלה אותה לפסגה, אך למרות שהיריבה נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-23, לא הצליחה אל נאסר לנצל זאת וירדה מנוצחת 2:1.

* גידי קאניוק ישב 90 דקות על הספסל עת ניצחה קבוצתו בוריראם 0:1 את פראצ'ואפ בליגה התאילנדית. לאחר 15 מחזורים בוריראם במקום החמישי בליגה עם 23 נקודות, במרחק 15 נקודות מפאת'ום יונייטד שבפסגה.

  • עוד באותו נושא:
  • דור מיכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully