וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמת השנה? טיילור רוצ'סטי חתם בהפועל חיפה לעונה וחצי

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הגארד, ששיחק בעבר במכבי תל אביב וסיים את דרכו בכוכב האדום בלגרד מהיורוליג, ישחק בקבוצה של אלעד חסין עד תום עונת 2020/21

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

זה היה באוויר זמן מה, וכעת זה רשמי - הפועל חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של טיילור רוצ'סטי בקבוצה עד תום העונה הבאה. הגארד המחזיק באזרחות ישראלית שיחק בעונת 2015/16 במכבי תל אביב, כשבעונת 2014/15 היה מלך הסלים של היורוליג כששיחק בנובוגרוד (ועל הדרך שיתף פעולה עם גל מקל שהצטרף לקבוצה הרוסית במהלך העונה).

מדובר באחת ההחתמות המפתיעות של השנים האחרונות, כשרוצ'סטי עד לאחרונה שיחק במדי הכוכב האדום בלגרד ביורוליג ונחשב לגארד התקפי ברמה גבוהה מאוד, על אף גילו המתקדם (35).

טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לקדנציה נוספת בישראל. רוצ'סטי במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה אלעד חסין התייחס להחתמה החדשה: "אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה של טיילור רוצ'סטי. מיותר לציין את הרזומה של השחקן ואני מודה להנהלה שעשתה את המאמצים הנדרשים כדי להחתים שחקן בסדר גודל הזה. היה לנו חשוב מאוד להביא שחקן שיחזק אותנו ויתחבר ל-DNA ולאווירה הטובה שיש בקבוצה".

היו"ר יובל רוסמן: "זה עוד צעד משמעותי להתפתחות ובניית המועדון לשנים הבאות. אין ספק שהכוח של המועדון הוא במעטפת של הספונסרים והאוהדים. יחד נצעיד את המועדון למקום הראוי לו הוא שייך.
עלינו להמשיך לעבוד קשה במלחמה היום יומית על מנת לתקוע יתד בליגת העל".

ראובן אלקס המנהל המקצועי: "אנחנו מאוד שמחים ששחקן בסדר גודל של טיילור בחר להגיע להפועל חיפה. אנחנו בטוחים שיוסיף לנו הרבה ויעזור לבסס את המעמד שלנו בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully