וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: תיקו דרמטי בין הרצליה לאשדוד, רמת השרון נותרה מושלמת

סיום דרמטי הוביל ל-31:31 הקבוצה מהשרון לזאת מעיר הנמל. המוליכה העלתה את מאזנן הניצחונות שלה ל-9 לאחר 26:41 על א.כ. באר שבע

המחזור ה-9 בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי) א.ס רמת השרון ממשיכה להוליך את הטבלה ונותרה מושלמת לאחר שגברה על מ.כ באר שבע 26:41. הפועל אשדוד כבר הייתה בעמדת ניצחון, אבל סיומת נהדרת של בני הרצליה, עם עצירות של השוער שגיא בוניס, ושערים של סהר שחק ונמניה גודוויק (4 שניות לסיום) הובילו לשיוויון מפתיע - 31:31. מכבי תל אביב גברה עם קרית אונו בחוץ 29:30. נס ציונה ניצחה 31:33 את עירוני רחובות, שרושמת הפסד שמיני ועדיין ללא נקודות. הפועל ראשל"צ התקשתה בקרית מוצקין, וחזרה מפיגור לניצחון 33:35 בסיום. המשחק השישי במחזור ייערך ב-31 בדצמבר, בין מכבי דימונה למ.כ חולון.

רם טורקניץ שחקן הפועל אשדוד בכדוריד. משה דהן, אתר רשמי
צילום: משה דהן/אתר רשמי, משה דהן

הפועל אשדוד - בני הרצליה 31:31

האורחת משלימה פתיחת עונה מצוינת, עם כיוון ברור להעפלה לבית העליון. אשדוד הגיעה אחרי ההפסד להפועל ראשון לציון ביום שני האחרון, אבל הייתה בעמדה טובה לנצח היום. עצירות טובות של טומיסלב סטויקוביץ', והרחקות לשתי דקות של גודוויק ובן ליברטי, העניקו לאשדוד את היתרון שהיא רצתה - עם כיבושים של אסף בן גוזי ועומר גרא שהעלו ל-28:30. הפינאלה היה שייך לשגיא בוניס השוער הנהדר של הרצליה, לסהר שחק שהקטין ל-31:30 לאחר מהלך טוב של ירדן לחמן, ולגודוויק הסרבי שהבקיע את השיוויון 4 שניות לסיום. לחמן סיפק הופעה טובה בהרצליה עם 4 שערים (סחט שני פנדלים) ואסיסטים. אשדוד והרצליה מדורגות במקומות 5-4 עם 11 נק' כ"א.

א.כ נס ציונה - עירוני רחובות 31:33

נס ציונה הגיעה למפגש אחרי שסיימה את המשחקים מול הרצליה ומול חולון בשיוויון דרמטי, לאחר שחזרה בהם מפיגור משמעותי של 4 ו-5 שערים בדקות הסיום. הפעם, היא ידעה לסיים עם ניצחון (ראשון מאז המחזור ה-5), הרבה בזכות עצירה כפולה (כולל פנדל) של השוער אורן מאירוביץ' בדקות הסיום. שלומי צייטלר (6 שערים בסה"כ) הבקיע לאחר מכן שני פנדלים וסגר עניין, כאשר גם אחיו אראל בלט וסיפק שערים חשובים מהשדה (7 בסה"כ). רחובות רושמת הפסד שמיני, ופתיחת עונה רעה מאוד.

שחקן הפועל אשדוד ולדי קופמן מול סהר שחק שחקן בני הרצליה. משה דהן, אתר רשמי
צילום: משה דהן/אתר רשמי, משה דהן

א.ס רמת השרון - מ.כ באר שבע 26:41

רמה"ש כאמור עם 100 אחוזי הצלחה, והיא גם עשתה זאת היום בצורה משכנעת ביותר מול באר שבע שנראתה חסר אונים. רמה"ש חסרה את גיל פומרנץ שהתגלה בתחילת השבוע כמאומת לקורונה. מילאן פאבלוביץ' הסרבי הוביל את רמה"ש עם 10 שערים, אלון אוברמן 8 ויוסי אפו 4, שגם שילבה צעירים רבים בהם את השוער דניאל פלג מנבחרת הנוער שסיפק 4 עצירות, אוראל נחמני ואיתי שיינפלד שכבשו שני שערים כ"א.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 35:33

מוצקין נחה ביום שני, ושבה בכוחות מחודשים בניסיון להפתיע את הפועל ראשל"צ, וכמעט עשתה זאת לאחר שהוליכה והייתה בתמונה עד לדקות האחרונות. בסיום, האדומים של עידן מימון רושמים את הניצחון השמיני שלהם. בלטו במוצקין אופק תורג'מן עם 8 שערים ואלכס בוסיץ' עם 7. בהפועל - סטפן איליץ' הבקיע שוב במספרים כפולים - 11 שערים, עוז חממי ודליבור סוקיץ' 6 כ"א.

הפועל קרית אונו - מכבי תל אביב 30:29

אונו הייתה מלכת הדרמה של השבוע, עם ניצחון על רחובות (33:34) משער של טאריק קסומוביץ' בשניות הסיום, ושיוויון דרמטי בבאר שבע (32:32) שספגה בבאר שבע בשניות האחרונות. היום, זה קרה שוב, אבל הפעם עלה לה בהפסד. אופיר סימון (8 שערים) העלה את מכבי ת"א ליתרון 26:29. אונו הצליחה לחזור ממנו עם שערים של אלעד קפון, נדב ביטון ופיליפ אירוביץ' שהשווה 55 שניות לסיום - 29:29. איתי טורקניץ במהלך נהדר סחט פנדל, וניר גבע כבש אותו 25 שניות לסיום. אותו קסומוביץ' החטיא מצב מצוין שתי שניות לסיום, ומכבי ת"א משיגה את ניצחונה השני העונה. קרית אונו מאבדת גובה במאבק על הבית העליון. מבקיעים בולטים נוספים - ערן רויטר ודאבור טקסקוביץ 5 כ"א בשורות מכבי. טל אליוכין השוער סיפק 10 עצירות. באונו - קסומוביץ' עם 11 שערים. נדב ביטון עם 4.

seperator

* נשים: המחזור ה-4 בליגת אתנה הושלם אמש - בנות הרצליה ניצחו בחוץ את מ.כ פ"ת 26:33 (הרבו לכבוש להרצליה - מור שאול 9, יעל שוהם 6. לפ"ת. נטלי ברטו 8, ג'ולי בנצ'יק 7). הפועל קרית אונו גברה על א.כ נס ציונה 25:26 (בנ"צ בלטה קרן בן הרוש עם 12 שערים), מכבי ראשל"צ האלופה ניצחה את מכבי ארזים ר"ג 26:31 (ניצן דונאי הבקיעה 11 שערים, שירה ג'רבי 9 ועמית איזק 6. לארזים - שיר וקרט - 12 שערים). אגב, עוד לפני שהתקבל השחרור הבינלאומי של טלי בראל מגטבורג השבדית - בראשל"צ טוענים כי היא מחויבת בחוזה עימם, למרות החתימה שלה בארזים ר"ג. שלשום, הפועל ראשל"צ המוליכה העלתה את מאזנה המושלם ל-4 ניצחונות לאחר שגברה בחוץ על מ.כ חולון 22:29 (קטיה מלניק כבשה 9 שערים ואושרי נחום כהן 8).

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully