וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי אייסי: "השנה במכבי תל אביב לימדה אותי המון על עצמי"

אקס מכבי תל אביב התרפק בריאיון בארצות הברית: "השתפרתי בישראל כאדם וכשחקן", ונזכר במהפך ביחס כלפי דני אבדיה: "באתי עם דעות קדומות, אבל הוא הפריך לי את כל הסטיגמות על שחקנים אירופיים. הוא ויכול להיות משהו מיוחד ב-NBA"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

במצבה הנוכחי של מכבי תל אביב, היא בוודאי הייתה יכולה להיעזר בהגנה ובקשיחות של קווינסי אייסי. הפאוור פורוורד הלוחמני עדיין ללא קבוצה, אבל בינתיים כל הניסיונות של הצהובים להחזירו לקבוצה לא צלחו והוא נשאר בארצות הברית.

אמש (חמישי) אייסי התראיין לפודקאסט בארצות הברית, וסיפר בין היתר על השנה "המפתיעה לטובה" שהעביר בישראל. "באתי עם המון דעות קדומות על הכדורסל שמחוץ ל-NBA, אבל זו הייתה שנה פנטסטית עבורי. למדתי על עצמי המון בשנה הזו, והשתפרתי כשחקן וכאדם".

אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב עם דני אבדיה, קווינסי אייסי. דני מרון
חיבור מיוחד. אייסי, האנטר ואבדיה/דני מרון

אייסי סיפר על ההתחלה שלו במכבי תל אביב, ועל החשדנות שגילה בשלב ראשוני ביחס לדני אבדיה. "כשהגעתי לישראל אמרו לי שהוא אמור להיות בחירת טופ 5 בדראפט, וחשבתי לעצמי, 'יש לו הרבה מה להוכיח'. כשראיתי אותו משחק בפעם הראשונה, חשבתי שהוא עוד שחקן אירופי שחושב שיגיע לארצות הברית והכל יילך לו בקלות. באתי עם המון דעות קדומות, אבל הוא הוכיח לי שטעיתי בגדול", סיפר אייסי. "הוא הפריך את כל הסטריאוטיפים שבאתי איתם, את כל מה שחשבתי על שחקנים צעירים שבאים מאירופה. הוא ילד נהדר. הוא קרע את התחת באימונים, הוא קשוח. הוא כמו אח קטן בשבילי, יש בינינו יחסים מצוינים".

אייסי הוסיף: "אבדיה הרוויח את הבחירה הגבוהה בדראפט, ואני חושב שהוא היה יכול להיבחר אפילו גבוה יותר. יש לו גם את הכישרון וגם את האופי כדי להיות שחקן NBA. הוא מוכשר מאוד ויש לו צ'אנס להיות משהו מיוחד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully