וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו גודוריץ' חוזר לפנרבחצ'ה, אולימפיאקוס מנסה להחתים את טאריק בלאק

בבוקר שאחרי התבוסה בקובנה, פנר החתימה את השוטינג גארד שחוזר אחרי ניסיון לא מוצלח בממפיס. אקס מכבי תל אביב יגיע לפיראוס?

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

החתמה מסקרנת ביורוליג: מרקו גודוריץ' חזר לפנרבחצ'ה אחרי עונה אחת לא מוצלחת ב-NBA, וינסה לחלץ את הקבוצה המאכזבת של איגור קוקושקוב ממאבקי התחתית, אחרי פתיחת עונה מאכזבת.

גודוריץ' בן ה-25 חתם לשלוש שנים בשורות הקבוצה מאיסטנבול, שלמרות הדיווחים על מצבה הכלכלי הרעוע הצליחה להעמיד את האמצעים הנדרשים כדי להחזיר את השוטינג גארד הסרבי. גודוריץ' עזב בקיץ שעבר לטובת ממפיס, אבל לא הותיר חותם מעבר לים כשהעמיד ממוצע של 3.9 נקודות ב-44 משחקים.

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה עם מרקו גודוריץ'. קובי אליהו
חוזרים לשתף פעולה. גודוריץ' ובובי דיקסון/קובי אליהו

לפני כן היה גודוריץ' שותף בכיר לעונות מוצלחות בפנר, כשעזר לה להעפיל פעמיים ברציפות לפיינל פור וזכה איתה באליפות טורקיה ב-2018 ובגביע הטורקי ב-2019. בעונתו השנייה בפנר הוא נראה בדרך להפוך לאחד השוטינג-גארדים המובילים ביבשת, כשהעמיד ממוצעים של 9.4 נקודות ב-48 אחוזים מחוץ לקשת.

ההחתמה של גודוריץ' מגיעה בבוקר שאחרי אחד ההפסדים הקשים שספג המועדון בשנים האחרונות, 99:62 בקובנה לז'לגיריס. התבוסה השאירה את פנר במקום ה-15 בלבד ביורוליג עם מאזן של 10 הפסדים וחמישה ניצחונות.

* לפי דיווחים ביוון, אולימפיאקוס מנסה להחתים את אקס מכבי תל אביב טאריק בלאק, כמחליפו של אוקטביוס אליס שלא מרשים. הסנטר שעזב את מכבי תל אביב אחרי פציעה ממושכת, לא משוכנע שהוא רוצה לחזור לאירופה ובינתיים ממשיך לחכות להצעות מה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully