וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים: "נכון שנראה שאין סיכוי, אבל אנחנו עדיין מכבי"

18.12.2020 / 8:58

אחרי ההפסד המאכזב בוילרבאן, הצהובים יעלו למשחק החוץ בברצלונה (22:00, ספורט 5) בתקווה להפתעה: "למדנו הרבה מההפסד לריאל מדריד". בקבוצה מתכוננים לשחקני המשנה של בארסה: "מירוטיץ' לא מנצח לבד משחקים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על באסקוניה/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תעלה הערב (שישי) לפלאו בלאוגרנה למשחק החוץ נגד ברצלונה במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג (22:00, ספורט 5). הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד לוילרבאן ביום רביעי, וכשבאמתחתם חמישה הפסדים מחמישה משחקים בשבועות בהם שיחקו שני משחקים בשבוע.

מכבי ערכה אמש את האימון המסכם בשעה בה תתקיים ההתמודדות, והבוקר ייערכו אסיפת וידאו אחרונה ואימון נוסף. במכבי ינסו לעצור חלק משחקני המפתח של ברצלונה, אך יודעים כי שחקנים כמו ניקולה מירוטיץ' וניק קלאת'ס מוצאים את דרכם להגיע לנתונים שלהם. "חשוב להתמקד בשחקנים שמסביב לא פחות, מירוטיץ' לא מנצח משחקים לבד", סיפרו במועדון.

שחקני מכבי תל אביב, אותלו האנטר. אדריאן הרבשטיין
מאמינים. מכבי/אדריאן הרבשטיין

ההפסד לקבוצה הצרפתית עצר את המומנטום בו הייתה מכבי, אך לא פגע בביטחון של השחקנים ואנשי הקבוצה לגבי המשך העונה. "דיברנו לפני מסע משחקי החוץ האחרונים על להשיג ניצחון אחד לפחות, עשינו את זה בבאסקוניה, אז נכון שאנחנו מאוכזבים מההפסד לוילרבאן אבל יש עוד מקום לתקן", סיפר אחד מאנשי הקבוצה, "אנחנו אנדרדוג בברצלונה, ונכון שזה נראה שאין הרבה סיכוי, אבל יש לנו את הכישרון ואנחנו עדיין מכבי תל אביב. למדנו הרבה מהמשחק נגד ריאל מדריד בחודש שעבר, מאמינים שניראה אחרת".

סקוטי ווילבקין, שרשם שלשום משחק מצוין בצרפת, אמר לקראת המשחק כי: "במשחק האחרון רשמנו הפסד קשה, אבל אנחנו צריכים לשים את זה מאחורינו ולהתכונן לאחד המשחקים הקשים ביותר ביורוליג השנה כשאנחנו ממשיכים את השבוע הכפול". הגארד האמריקאי הוסיף: "ברצלונה היא קבוצה עם כל כך הרבה נשקים, וזה התפקיד שלנו לעצור אותם ולבצע טוב בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully