וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "ספגתי הודעות נאצה ותגובות מכוערות. העסקה נכונה לבית"ר ירושלים"

18.12.2020 / 8:30

יושב ראש בית"ר מסביר למה עסקת הרכישה היא טובה ונכונה, פונה למוחים ("תחשבו שנייה לפני שאתם משתוללים") וטוען: "אף אחד לא יכול ללמד אותי מה זה עקרונות וזהות של בית"רי"

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

אלי אוחנה, יושב ראש בית"ר ירושלים ומי שנחשב אולי לגדול שחקני המועדון בכל הזמנים, התייחס לעסקת המכירה של הקבוצה לשיח' מהאמירויות בן ח'ליפה ("צריך לנקות את התדמית"), טוען שהיא חשובה למועדון, מספר שספג קללות ונאצות ומבהיר: "הכבוד שהמשקיעים רוחשים למועדון ולישראלים הוא ברמות הגבוהות ביותר. זה צעד מבורך". כמו כן היו"ר פנה למוחים: "אני קורא מכאן למתנגדים ומבקש - תחשבו רגע, שניה לפני שאתם משתוללים ועושים טעויות".

אוחנה כתב באתר הרשמי: "אני חלק מבית"ר ירושלים ובית"ר חלק ממני כבר עשרות שנים. כשחקן, כמאמן וכיו"ר, אבל לפני הכל כאוהד. המועדון נמצא כיום בצומת דרכים משמעותי ובשל כך חשוב לי להסביר לכל אוהד ואוהד את התחושות שמלוות אותי.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
אל תלמדו אותו מה זה להיות בית"רי. אוחנה/לילך וייס רוזנברג

"עוד הרבה לפני חתימת העסקה עם השייח' חמד בין ח'ליפה, היה ברור לכולם וגם לי שבית"ר צריכה לנקות מעצמה את התדמית הגזענית שדבקה בה על מנת להתקדם. הסבלנות והסובלנות נגמרה, הזמנים השתנו והמועדון חייב לחשוב על הדרך הנכונה לשמור על העוצמה שלו, ולהתחרות עוד יותר ברמות הגבוהות, אחרת אט אט הוא יחדל מלהיות מועדון גדול וכזה שיכול להגיע להישגים.

"הייתי בדובאי במהלך השבוע הקודם וליוויתי את המשא ומתן מקרוב - אני חייב לציין שקיבלנו יחס של מלכים. הכבוד שהם רוחשים ליהודים ולישראלים הוא ברמות הגבוהות ביותר וזה בא לידי ביטוי הרבה מעבר למה שכתוב באותיות הקטנות של הסכם השלום בין המדינות. הם מכירים בנו כשכנים אמיתיים ושותפים לדרך, כשהדת אינה מהווה פקטור עבורם ולא אמורה להוות גם עבורינו. ואהבת לרעך כמוך בדיוק כמו שאמור להיות.

"מעבר לכך, אסור להתעלם מכך שבמציאות הנוכחית הכסף מדבר ומטרת הטיסה הייתה בין השאר כדי לסגור עסקה שתבטיח למועדון עתיד כלכלי טוב יותר, עם שותפים אמיתיים, כזה שיאפשר לנו השקעה בתשתיות, טיפול יסודי וקריטי במחלקת הנוער ובניית קבוצה מצליחה שתתמודד על תארים ותגיע להישגים לאורך תקופה ארוכה.

"אנחנו יודעים שהרוב המוחלט של אוהדי בית"ר בעד המהלך והם עומדים מאחורי המועדון. ישנו חלק קטן שזה מפריע להם, ואנחנו, כמועדון, נדע לכבד מחאות חוקיות ולא גזעניות. אבל באופן אישי, וככל שאני חושב על זה - אני לא מצליח להבין את אותו מיעוט שמנסה לחבל בעיסקה ומתנגד למהלך שנעשה.

עוד בוואלה!

קצת חמצן עד יום שני: בית"ר ירושלים השיגה ניצחון חשוב, והראתה למה היא זקוקה

לכתבה המלאה
משה חוגג, אלי אוחנה, אנשי בית"ר ירושלים צופים במשחק עם השייח' חמד בן ח'ליפה. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לא מבין למה להתנגד. אוחנה בדובאי/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

"כבית"רי לבית"רים, אני אומר לכם שמדובר בצעד מבורך עבור בית"ר שלנו, שרק יכול לעזור לה לצעוד קדימה. אני שומע כל הזמן דיבורים על עקרונות וזהות, אף אחד לא יכול ללמד אותי מה זה עקרונות וזהות של בית"רי, זה ה-DNA שלי. המועדון הזה חשוב לי יותר מכל דבר אחר ואני אלחם על שמו והצלחתו בכל חזית. כולי תקווה שכולם יפנימו את עוצמת המהלך ובסוף יישרו קו ויעמדו מאחורי המועדון כחזית אחידה, אבל באותה נשימה אני מבטיח שנהיה חזקים ונתמודד עם כל מי שינסה לחבל לנו בדרך.

"אני קורא מכאן למתנגדים ומבקש - תחשבו רגע, שניה לפני שאתם משתוללים ועושים טעויות. תעצרו ותנסו להבין מה באמת קורה כאן, מול מי נעשתה העסקה ומדוע היא נכונה עבור בית"ר ירושלים ועבורכם.

"ובנימה אישית. גם אני ספגתי בימים האחרונים הודעות נאצה ותגובות מכוערות מכאלה המכנים עצמם "אוהדי בית"ר" שבאים ללמד אותי מה זה בית"ר ירושלים. זה לא מפחיד אותי, ואני אמשיך לחשוב ולעשות אך ורק לטובת בית"ר ירושלים, ואעשה את הדברים אותם אראה לנכון קודם כל כאדם ובן אנוש, הרבה מעבר לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully