וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת חמצן עד יום שני: בית"ר ירושלים השיגה ניצחון חשוב, והראתה למה היא זקוקה

18.12.2020 / 8:00

בית"ר ירושלים הצליחה סוף סוף לנצח עם הרבה לב ומחויבות: "כשניסינו לשחק כדורגל חגגו עלינו". פלייטר: "הרגשתי כמו ילד קטן, חיכיתי לחזור לשחק כדורגל". במועדון מאמינים כי בן ח'ליפה יעבור בוועדה להעברת זכויות השבוע

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

1. תקופה מאוד מתוחה עוברת על שחקני בית"ר ירושלים. הקבוצה לא מצליחה בליגה, השחקנים זוכים לביקורות קשות, עסקת ח'ליפה מעלה חששות שחלק גודל מהם יוחלפו בינואר או בסוף העונה, ובמועדון מזהים את חוסר שקט אצל השחקנים מזה תקופה. הניצחון אתמול (חמישי) על קרית שמונה (0:1), גם ללא כדורגל גדול ובשיניים, נתן לא מעט חמצן לכל המערכת.

אחד השחקנים סיפר אתמול : "עוברים תקופה לא פשוטה, הרבה רעש מסביב, לא הולך על המגרש, השבוע אפילו המאמנים ראו את זה ונתנו לנו לעשות משחקונים כדי ששחקנים ישתחררו. כל אחד חושב על הקריירה, הפרנסה, צריכים להביא נקודות בכל מחיר בתקופה הזאת, כשניסינו לשחק כדורגל יפה קבוצות חגגו עלינו".

למען האמת, זאת הייתה אולי הפעם הראשונה העונה שבית"ר ירושלים הבינה מה היא צריכה להביא לליגה הזאת. עד עכשיו התעסקו ביהלום או שיטות אחרות, אך לפני הכל הקבוצה חייבת להביא לב וריכוז לכר הדשא, לנצח משחקים דרך כמה שפחות טעויות וראשית כל לא לספוג שערים קלים. שלושה נצחונות יש לבית"ר העונה, באף אחד מהם היא לא הייתה איכותית במיוחד, אך העובדה שלא ספגה השאירה לה פתח לניצחון.

ביום שני נגד מכבי תל אביב צפוי לקבוצה סיפור אחר לגמרי, במיוחד לאחר איבוד הנקודות של מכבי תל אביב נגד נתניה. בצוות המקצועית שמחים על חזרתו של גליאופילו פלייטר, שגם כבש, ומקווים לחזרתו לסגל של מיכאל אוחנה בשני.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים עם שי ברדה. דני מרון
סוף סוף. ברדה חוגג/דני מרון

2. גליאופילו פלייטר היה השחקן שכל כך חיכו לו בבית"ר. הרבה מעבר לשערים ומספרים, היה חסר לקבוצה חלוץ אגרסיבי, מהיר, שעושה תנועה לעומק, משחק עם הגב שצריך. בסגל הנוכחי של הקבוצה הוא אמור להיות שובר השוויון, זה שיוציא את הקבוצה מהבוץ, וזה אכן קרה אתמול. יחד עם זאת, פלייטר לא שיחק חודשיים ובית"ר צריכה להיזר עם החזרה שלו, לא במקרה הוא גם הוחלף בשלב מוקדם. פלייטר עצמו אמר לאנשי הקבוצה בסיום: "כל כך חיכיתי לחזור לשחק ולהבקיע, הרגשתי כמו ילד קטן, רק רציתי לשחק כדורגל וזכיתי גם להיות זה שכובש שער ניצחון".

עוד לפני שנפצע, באחד מאימוני בית"ר עבדו על משחק בשתי נגיעות, מי שנוגע יותר הכדור עובר לצד השני. בכדור הראשון שנמסר לפלייטר הוא שיחק איתו יותר מדי, שי ברדה עצר את האימון, צרח עליו והעביר את הכדור לקבוצה השניה. שתי דקות לאחר מכן זה קרה שוב, ברדה שוב עצר, הזהיר אותו שזאת פעם אחרונה שזה קורה. בסיום המשחקון הקבוצה של פלייטר ניצחה 0:4, פלייטר הבקיע את כל ארבעת השערים. אתמול זה נמשך.

עוד בוואלה!

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים עם איתמר ניצן. דני מרון
חיבוקים ואופטימיות. בית"ר מנצחת,/דני מרון

3. עסקת חמד בן ח'ליפה תובא השבוע לאישור הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל. בבית"ר אומרים כי ישנם כל האישורים הדרושים לכך ולא צפויות בעיות. עדיין לא ברור אם וכמה כסף יגיע מכיוון האמירתים בינואר למועדון היות ועל פי ההסכם התשלום הראשון של 5 מיליון יורו יהיה רק ביולי. ייתכן כי לאחר שיועברו כספים למשה חוגג על חשבון השקעתו, הוא יישא בהוצאות הרכש בינואר עד אשר יוזרמו כספים למועדון. המגעים מול נציגיו של עומר אצילי נמצאים בשלבים ראשוניים, כשגם מכבי חיפה נמצאת בתמונה. ההערכה היא כי אפואל ניקוסיה תרצה לשחרר את הקשר לאור מצבה הכלכלי, אך עד אשר לא תוגש הצעה ברורה לשחקן נציגיו לא יבקשו שחרור.

4. במועדון החלו בבדיקה האם הקשר הברזילאי מתאוסיניו הגיע למועדון פצוע והם לא עודכנו בכך. עם הגעתו טען השחקן כי הוא עם שרירים תפוסים כתוצאה מעומס משחקים אך לא דיווח כי נפגע בשריר לפני כן. עדיין, במועדון ממתינים לחזרת השחקן ארצה להמשך טיפולים והכשרתו לחזרה לאימונים מלאים, מה שייקח לפחות עוד חודש. גורם במועדון אמר אתמול: "זה עוד משהו שצריך לשנות במועדון הזה, לבדוק דברים עד היסוד ולא להביא שחקן רק על פי וידאו שרואים בתוכנות, הבדיקה צריכה להיות רצינית יותר".

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים עם ירדן שועה. דני מרון
למד, הפנים, זה השתלם. פלייטר/דני מרון
שלום אדרי שחקן בית"ר ירושלים סופג כרטיס אדום משופט הכדורגל שניר לוי. דני מרון
התנצל. אדרי/דני מרון

5. שלום אדרי, שנכנס ומיד הורחק, זכה לביקורת במועדון על חוסר האחריות שלו. השחקן התנצל בפני חבריו שניסו להרגיע אותו. השחקן אמר שלא התכוון ופשוט החליק עם הרגל השניה והרגל עפה לו קדימה אל שריר התאומים של רועי קהת.

עוד בבית"ר: טל בן חיים שוחרר מהסגל בשל בעיה אישית, אופיר קריאף סבל מדלקת גרון במהלך השבוע, חזר להתאמן ביומיים האחרונים ולא נכלל ב-20, כאשר ייתכן כי זהו גם מסר מצד הצוות המקצועי, שמצפה מהשחקנים הוותיקים ליותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully