וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "מאמן לפעמים צריך להיות חירש, לא לשמוע ולא לראות"

17.12.2020 / 22:12

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לרעשי הרקע מסביב: "זה תירוצים, אנחנו לא מרגישים מילימטר של לחץ מצד ההנהלה". עידן ורד: "יש לנו את המקצוע הכי כיף בעולם"

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים חזרה לנצח הערב (חמישי) עם 0:1 ביתי מול עירוני קרית שמונה, במסגרת משחק השלמה מהמחזור השלישי של ליגת העל. שער של חלאופלו פלייטר בדקה ה-35 סידר לצהובים-שחורים ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים ברציפות והנחיל לעירוני קרית שמונה הפסד שלישי ברציפות. שלום אדרי הורחק אחרי דקה במגרש בדקה ה-59.

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים עם שי ברדה. דני מרון
ברדה סוף סוף נושם לרווחה/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה אמר אחרי המשחק: "אחרי תקופה ממש לא טובה, היה חשוב לזכות בנקודות עם הרבה לב ואכפתיות ואני גאה בשחקנים. הייתה לנו תקופה שהדברים לא הסתדרו והיום הלב ניצח למרות שנשארנו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-60. רעשי רקע וכל המסביב זה תירוצים, אנחנו לא מרגישים מילימטר של לחץ מההנהלה. המועדון הוכיח הרבה בגרות כלפי השחקנים והמאמנים. מאמן צריך לפעמים להיות חירש, לא לשמוע ולא לראות".

"מבחינתנו היה שקט, כל דבר אחר הוא תירוץ ואנחנו לא שם. אנחנו רוצים לראות את בית"ר מבחינת מחויבות כמו שנראינו היום. יש מאות אלפי אוהדים וצריך לשחק בשבילם. לא היה הרבה כדורגל, אבל הייתה הרבה לחימה. הליגה הזו העונה מראה שמי שרוצה יותר הוא זה שמנצח ורואים את זה גם בעולם. ניקח את התוצאה ופחות את היכולת".

הקפטן עידן ורד הוסיף: "אנחנו עוברים תקופה לא קלה בספורט עם כל מה שקורה מסביב למועדון ובעיקר הפסדנו בחודש האחרון והיינו לא טובים. היה לנו חשוב לבוא ולתת 100%. היו גם כמה דברים טובים עם הכדור, אבל מה שניקח היום זה את הניצחון והלחימה. אני אוהב שיש כל הזמן רעש, אבל כשאתה בא לדשא בבית וגן או בטדי או במשחק חוץ, אתה צריך להיות מרוכז ב-100%. בתוך כל סיר הלחץ הזה, צריך לפעול בכיף ועם חיוך, זו הדרך היחידה. הדברים הולכים קשה ולפני המשחק אמרתי לשחקנים שייהנו, יש לנו את המקצוע הכי טוב בעולם. ניסינו ליהנות, אבל זה לא קל. עם כל הכישרון וכל האיכות, אנחנו צריכים לעבוד ולתת הכול. יש לנו קהל גדול שרוצה קצת נחת והגיע הזמן לתת להם".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
מחפש פתרונות. רפואה/דני מרון

מאמן קרית שמונה קובי רפואה: "מה לא עובד? אנחנו לא מספיק חדים ליד השער, לא הזזנו את הכדור מספיק מהר ולא קיבלנו החלטות נכונות. הגענו למצב וחצי או שניים לקראת הסוף, אבל זה לא מה שאני רוצה וזה לא מספיק. אני מנסה למצוא תשובות לבעיות, אבל זה לא משהו שמצליח לי כרגע. בסדר, יש לנו כבר משחק בעוד שלושה ימים. נצטרך להתאושש ולהמשיך הלאה. אנחנו כרגע במצב שלילי ואני מודה בזה. אנחנו צריכים להרים את השחקנים ולהיות מוכנים כבר למשחק מול בני סכנין ביום ראשון".

רועי קהת: "לא שיחקנו טוב, אבל בסופו של דבר בית"ר קיבלה אדום והיה לנו מספיק זמן לחזור. הגענו למצבים ואנחנו צריכים לדעת לכבוש, הגענו למצבים של 100% שער ואנחנו צריכים לנצל את המצבים האלה. אנחנו צריכים להרים את עצמנו יותר כשאנחנו נקלעים לפיגור. יש לנו סגל שחקנים מגוון מאוד, שחקנים צעירים ומנוסים ואפשר לעשות דברים יפים, אבל אנחנו צריכים להראות את זה במעשים ולא בדיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully