וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאדוליד חילצה 1:1 בחוץ מסביליה, 73 דקות לשון וייסמן

עודכן לאחרונה: 19.12.2020 / 23:57

אחרי הצמד במחזור הקודם, הישראלי שוב פתח אך לא הצליח להגיע למצבים. אוקמפוס כבש בפנדל (31), ראול גרסיה השווה בשער יפהפה (87). אתלטיקו מדריד ניצחה 1:3 את אלצ'ה

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

פרט ל-2:2 המהנה בין ברצלונה לוולנסיה, עוד ארבעה משחקים נערכו הערב (שבת) בלה ליגה. אתלטיקו מדריד התאוששה מההפסד לריאל מדריד עם 1:3 על אלצ'ה ופתחה שוב פער בפסגה. ריאל סוסיאדד המדורגת שנייה הפסידה 2:1 ללבנטה, ויאריאל הרביעית ניצחה 1:3 בחוץ את אוסאסונה. וסביליה נפרדה ב-1:1 עם ריאל ויאדוליד במשחק שבו שון וייסמן פתח ושיחק 73 דקות.

שחקן ויאדוליד שון וייסמן חוגג עם חבריו. David S. Bustamante, GettyImages
פתח ושיחק 73 דקות. וייסמן/GettyImages, David S. Bustamante

סביליה - ריאל ויאדוליד 1:1

שון וייסמן סוף סוף מצא את הרשת במחזור שעבר עם צמד מול אוסאסונה והמשיך לקבל קרדיט בחוד של האורחים. אלא שהחלוץ הישראלי התקשה מול ההגנה החזקה של האנדולסים, שעלו ליתרון מפנדל של אוקמפוס בדקה ה-31 אחרי נגיעת יד ברחבה. וייסמן הוחלף בדקה ה-73 ובדקה ה-87 דווקא ראול גרסיה המגן קבע שוויון עם בעיטה אדירה מהאוויר ומנע מסביליה עוד 0:1 אופייני שלה. עבור ויאדוליד זה היה משחק חמישה בשישה משחקי ליגה שהיא לא מפסידה והנקודה הזו מעלה אותה מעל הקו האדום, כאשר היא תקווה שחטאפה שמתחתיה לא תנצח מחר את קאדיס.

שחקני סביליה חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
שחקני סביליה חוגגים את השער של אוקמפוס/GettyImages, Fran Santiago

מהלך המשחק

דקה 30: סביליה קיבלה פנדל אחרי שפדה סאן אמטריו נגע בידו בכדור שנבעט על ידי אן נסרי.

דקה 31: גול! לוקאס אוקמפוס בעט לפינה הימנית, השוער זינק שמאלה. 0:1 לסביליה.

דקה 52: כמעט השוויון של ויאדוליד. קונדה הרחיק לא טוב כדור שהגיע למרקוס אנדרה, החלוץ הברזילאי שהיה עם הגב ובעט בעקב לקורה.

דקה 73: שון וייסמן סיים את חלקו והוחלף בדקה ה-73 על ידי סרג'י גווארדיולה.

דקה 87: גול! ויאדוליד השוותה עם שער יפהפה של ראול גרסיה המגן שהשתלט על כדור קרן ומהאוויר הפציץ פנימה וקבע 1:1.

לואיס סוארס אתלטיקו מדריד. רויטרס
שערים ראשונים מאז הקורונה. לואיס סוארס חוגג/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אלצ'ה 1:3

הקולצ'ונרוס ספגו במחזור האחרון את הפסד הליגה הראשון שלהם, 2:0 כואב לריאל מדריד במשחק שבו לואיס סוארס שיחק אבל היה על תקן נוכח נפקד. הערב, החלוץ האורוגוואי חזר לעצמו עם שערי בכורה מאז שחזר מהקורונה וסידר לקבוצתו ניצחון לא מרשים, אבל כזה שישמור אותה בפסגה שבוע נוסף. 41 דקות עמלה אתלטיקו עד שטריפייר מצא את סוארס ששפשף את הכדור וקבע את ה-0:1. בדקה ה-59 סוארס כבש את השני שלו כשהגיע לכדור רוחב של קראסקו ודחק מזווית קשה פנימה. בניגוד להרגלה העונה, אתלטיקו הפעם לא הצליחה לשמור על שער נקי ולוקאס בוז'ה הארגנטינאי נגח את ה-2:1 כעבור חמש דקות. דייגו קוסטה, שנכנס בדקה ה-74 מהספסל במקום סוארס, חתם מהנקודה הלבנה (80) אחרי שסחט פנדל.

אלכסנדר איסק שחקן ריאל סוסיאדד. Soccrates Images, GettyImages
ריאל סוסיאדד ממשיכה לאבד גובה. אלכסנדר איסק/GettyImages, Soccrates Images

לבנטה - ריאל סוסיאדד 1:2

מכת הפציעות ממשיכה לגרום לבאסקים לאבד נקודות, כשהם עם הפסד שני רצוף אחרי שלוש תוצאות תיקו. הכוכבים מיקל אויארסבאל ודויד סילבה שוב נעדרו, אלכסנדר איסק שהחמיץ לא מעט נגד ברצלונה מצא הפעם את הרשת בכדור חופשי בדקה ה-22, אבל רוג'ר מרטי השווה בכדור חוזר בחלוף שש דקות והמחליף חורחה דה פרוטוס הפך אחרי מהלך יפה בדקה ה-87. לבנטה מעל הקו האדום, ריאל סוסיאדד תאבד את המקום השני מחר אם ריאל מדריד תשיג אפילו נקודה.

ג'רארד מורנו שחקן ויאריאל. Soccrates Images, GettyImages
מלך השערים כרגע. ג'רארד מורנו/GettyImages, Soccrates Images

אוסאסונה - ויאריאל 3:1

גם הצוללת הצהובה סובלת מרשימת פצועים ארוכה, אבל היא הסתדרה מול נועלת הטבלה שסופרת ארבעה הפסדים רצופים. ג'רארד מורנו כיכב עם צמד (7 ו-86) וגם פר ניניו הצעיר כבש (29) אחרי הרחקתו של ארידאנה (19). רוברטו טורס רק צימק בפנדל (70) ולא מנע מוויאריאל ניצחון אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות.

אתלטיק בילבאו - ווסקה 0:2

הבאסקים עם ניצחון ליגה ראשון אחרי ארבעה משחקים ברציפות וגם זה הלך קשה מאוד עם שני שערים בדקות הסיום. חורחה פולידו ביצע עבירה ברחבה וספג צהוב שני ואדום. קנאן קודרו בעט מהנקודה הלבנה פנימה בדקה ה-86 וקבע 0:1. אונאי נונייס הכפיל בדקה ה-92 וקבע את תוצאת המשחק, בילבאו מנצחת 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully