וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א הלוהטת עם ניצחון עשירי ברציפות, ריאל שוב ניצחה ביוון

הקבוצה מבירת רוסיה הביסה 65:83 את זניט. מייק ג'יימס שוב בלט עם 20 נק', 7 אס' ו-6 ריב'. הבלאנקוס גברו 81:84 על אולימפיאקוס לאחר הארכה

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-15 ביורוליג נמשך היום (שישי) עם חמישה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב נגד ברצלונה. צסק"א מוסקבה הלוהטת הביסה את זניט המפתיעה בדרבי רוסי, ועלתה לפסגה. הכוכב האדום בבלגרד ניצחה 73:76 את ולנסיה. ריאל מדריד החזקה השיגה עוד ניצחון חוץ דרמטי ביוון, הפעם על אולימפיאקוס. באיירן מינכן ניצחה 66:77 את באסקוניה, וחימקי מוסקבה המאכזבת שוב הפסידה, הפעם 90:84 לוילרבאן.

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

צסק"א מוסקבה - זניט 65:83

המארחת ממשיכה בכושרה הנפלא ורשמה ניצחון עשירי ברציפות ביורוליג בדרך למקום הראשון, לפחות עד המשחק בין ברצלונה למכבי תל אביב. צסק"א שלטה במשחק מתחילתו, ולמרות ניסיונות של זניט לנגוס בהפרש ולחזור למשחק, הקבוצה של דמיטריוס איטודיס הייתה פשוט גדולה על האורחת, ובהחלט ייתכן שכרגע היא גדולה על רוב קבוצות היורוליג. מייק ג'יימס שוב הוליך את קלעי המנצחת עם 20 נקודות להן הוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ניקולה מילוטינוב ודארון היליארד הוסיפו 13 כ"א למנצחת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ריאל עם עוד ניצחון דרמטי ביוון. טבארס/GettyImages

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 84:81 (לאחר הארכה)

אחרי שעמלה קשה כדי לנצח אחרי שתי הארכות את פנאתינייקוס, ריאל מדריד נשארה ביוון כדי להתארח אצל הקבוצה השנייה של יוון כששוב המשחק הסתיים רק בתום הארכה. הפעם רק הארכה אחת הספיקה לבלאנקוס. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כששתי הקבוצות מציגות משחק התקפי חלש. חסן מרטין היה נהדר בשורות האורחת וקלע 18 נקודות מהספסל, אך בצד השני ניקולאס לאפרוביטולה הצטיין עם 19 נקודות ודאג לניצחון נוסף עבור החבורה של פאבלו לאסו. טבארס שוב היה יעיל עם 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות.

שחקן באיירן מינכן בכדורסל ג'יילן ריינולדס. דני מרון
עוד משחק גדול של ריינודלס/דני מרון

הכוכב האדום בלגרד - ולנסיה 73:76

הסרבים סוף סוף השיגו ניצחון שעצר את סחף ההפסדים. טרם המשחק ספרה הכוכב האדום חמישה הפסדים רצופים שדרדרו אותה עד המקום הלפני אחרון. הפעם פתחה המארחת טוב מאוד והוליכה ב-9 הפרש בהפסקה. ברבע השלישי הספרדים התעוררו והצליחו לקבוע 57:57 לפני הרבע המכריע, אך בניגוד לפעמים קודמות הפעם הכוכב האדום בלגרד לא איבדה את הראש ונעזרה בעוד משחק נהדר של ג'ורדן לויד, שקלע 20 ומסר 6 אסיסטים. ג'וני אובריאנט היה טוב גם הוא וסיים עם 15.

באיירן מינכן - באסקוניה 66:77

הבווארים הצליחו להתאושש מההפסד הכואב לזניט ברביעי והשיגו ניצחון ששיפר את מאזנם ל-5:10. באסקוניה עם הפסד שלישי ברציפות וכשהיא קולעת 66 נקודות יהיה לה קשה מאוד לנצח. ג'יילן ריינולדס המשיך בעונה המצוינת שלו עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, לאון ראדושביץ' קלע 11 (כולל השלשה הראשונה שלו אי פעם ביורוליג בעונה ה-11 שלו) והוסיף 7 ריבאונדים, וייד בולדווין קלע 17 ופאול ציפסר המשיך בעונה הטובה שלו עם 13. את באסקוניה הוביל זוראן דראגיץ' עם 13 נקודות, אלק פטרס קלע 12, רוקאס גידרייטיס קלע 10 והוסיף 7 ריבאונדים, אקיל פולונרה קלע 10 וקלט 11 ריבאונדים, פירייה הנרי קלע 5 והוסיף 10 אסיסטים.

וילרבאן - חימקי מוסקבה 84:90

חימקי מוסקבה ממשיכה לאכזב, כשהפעם רשמה נועלת הטבלה הפסד 90:84 בחוץ מול וילרבאן. האורחת דווקא הוליכה 43:51 לאחר מחצית ראשונה טובה מאוד, אך רבע שלישי נהדר של הצרפתים הציב אותם ביתרון 70:72 לקראת הרבע המכריע. גרשון יאבוזל הנהדר (20) הוליך את חבריו לרבע רביעי מוצלח, אשר גם אותו ניצחה וילרבאן שסופרת ניצחון שני ברציפות. חימקי עם הפסד שישי ברציפות, ממשיכה לנעול את טבלת היורוליג עם שני ניצחונות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully