וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה לא תוכל להשתמש בדגל ובשם שלה בשתי האולימפיאדות הקרובות

שנה לאחר ההשעיה לארבע שנים מכל פעילות, בית הדין לבוררות המתיק את העונש של הרוסים שלא יוכלו להשתתף תחת הדגל בטורניר גדול למשך שנתיים

וידאו: רויטרס

פרשת סימום הספורטאים הרוסים קיבלה היום (חמישי) תפנית נוספת, כאשר בית הדין לבוררות ספורט בשוויץ אסר על המדינה להשתמש בדגל, בשם ובהמנון שלה בשתי האולימפיאדות הבאות ובכל אליפות שתיערך בשנתיים הקרובות. בנוסף, המדינה לא תוכל להתמודד על אירוח שום אירוע ספורט בשנתיים הקרובות.

רוסיה אולימפיאדה. AP
בלי הדגל, אבל לפחות אפשר להתחרות/AP

המשמעות היא שהאתלטים הרוסים יוכלו להשתתף באולימפיאדה בטוקיו בקיץ הבא, כולל אליפות העולם בקטאר ב-2022, אך ללא ייצוג של המדינה וכמובן בכפוף לבדיקת סמים שלילית שיעברו.

כזכור, המדינה ספגה עונש כבד ביותר לפני שנה כשהושעתה מכל פעילות ספורט לארבע שנים בגלל סימום הספורטאים וחקירה של הסוכנות הבינלאומית למניעת סימום בספורט. העונש הגיע בעקבות הפרשה שבה נחשף השימוש של ספורטאים אולימפיים רוסיים בחומרים אסורים במהלך משחקי החורף בסוצ'י 2014.

הרוסים השיגו ניצחון קטן במאבק שלהם, כאשר השם "רוסיה" יוכל להישאר על המדים של האתלטים, בתנאי שהמילה "אתלט נייטראלי", או "קבוצה נייטראלית", תבלוט לצד השם הזה. האתלטים כאמור יוכלו להשתתף בתחרויות, אך לא תחת הדגל ושם המדינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully