וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסיקביצ'יוס: "לא מגיע למכבי תל אביב להיות במיקום שבו היא נמצאת"

17.12.2020 / 19:25

מאמן ברצלונה פרגן לאקסית לקראת המפגש ביניהן בשישי: "הם במאזן 5:9 עם הפרש סלים חיובי, זה אומר עליהם הרבה". ספרופולו: "צריך להתרכז במשך 40 דקות"

צפו: ברצלונה הפסידה לוולנסיה, שרונאס יאסיקביצ'יוס עשה "ברוגז" עם השחקנים/ספורט 1

מכבי תל אביב תתארח מחר (שישי, 22:00, שידור ישיר בספורט 5) בפלאו בלאוגרנה אצל ברצלונה במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ההפסד לוילרבאן אמש ובמאזן של חמישה ניצחונות ותשעה הפסדים. מנגד, ברצלונה מדורגת בראשות טבלת היורוליג עם 11 ניצחונות מ-14 משחקים.

מיד לאחר ההפסד בצרפת יצאו אנשי מכבי לספרד במטוס השכור שעומד לרשותם והיום יערכו את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. בקבוצה מאמינים כי לאחר התצוגה ההגנתית המאכזבת במחצית הראשונה של המשחק אמש, תציג הקבוצה יכולת הגנתית משופרת שהכרחית כדי לנסות ולהפתיע את היריבה החזקה. עומרי כספי, שלא התלבש למשחק בצרפת, יעמוד לרשותו של יאניס ספרופולוס.

מה שלא עוזר למצב הרוח של הצהובים הוא העובדה שהקבוצה הפסידה עד כה את כל משחקיה בשבועות בהם משחקים בק טו בק ביורוליג. כמו כן, הצהובים פגשו עד כה שש קבוצות שמדורגות כעת בטופ 8 של היורוליג, והפסידו את כל המשחקים, ככשהניצחונות שלהם הושגו על הקבוצות המדורגות 18, 17, 12, 11 ו-9 נכון להיום.

יאניס ספרולוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים מול הקבוצה במקום הראשון. ברצלונה בביתה חזקה מאוד ואינטנסיבית בשני צידי המגרש. אנחנו צריכים להתרכז במשך 40 דקות ולהתאים את עצמנו לקצב. להיצמד לתכנית המשחק ולשחק חכם".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
פתיחת עונה נהדרת. שאראס/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה כאמור מובילה את טבלת היורוליג עם פתיחת עונה נהדרת. הקטאלנים פתחו את העונה בצורה נהדרת עם שבעה ניצחונות בשמונה משחקים, ולאחרונה נכנסו לרצף ניצחונות מחודש שעומד על שלושה משחקים נכון לעכשיו. מכבי תל אביב לא ניצחה בברצלונה מאז דצמבר 2005, והמאזן בין הקבוצות במשחקי הבית של ברסה ביורוליג עומד על 1:11 לטובת הביתיים.

הכוכב הגדול של ברצלונה הוא ניקולה מירוטיץ' שרושם 17.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. שני שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות - ברנדון דיוויס עם 11.5 נקודות וקורי היגינס עם 10.9 נקודות. ניק קלאת'ס שהגיע הקיץ מפנאתינייקוס תורם 7.1 נקודות ו-7.4 אסיסטים למשחק. שחקניםם מובילים נוספים הם הגארדים אלכס אברינס וקייל קיוריץ והפורוורד פייר אוריאולה.

על הקווים של ברצלונה עומד מהקיץ האחרון שרונאס יאסיקביצ'יוס שהגיע מז'לגיריס קובנה על מנת להחזיר את תואר היורוליג לקבוצה בה שיחק בעבר. יאסיקבצ'יוס עומד במאזן יוצא מן הכלל נגד יאניס ספרופולוס, מאמנה של מכבי תל אביב, כשהוא ניצח אותו בשמונה מתשעת המפגשים האחרונים ביניהם.

שארונס יאסיקביציוס התייחס למפגש מול האקסית ואמר על הצהובים: "זו אחת הקבוצות שלא מגיע לה להיות איפה שהיא. הם במאזן של 5:9 עם הפרש סלים חיובי. זה אומר הרבה על הרמה שלהם. בהרבה משחקים הם קלעו הרבה נקודות, הם קשוחים בהגנה ומשחקים כדורסל נכון".

ניק קלאתיס, כוכב הקטלאנים שסיפק 14 ו-12 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים מול חימקי ומילאנו, אמר: "זה הולך להיות משחק קשה. מכבי תל אביב קבוצה טובה עם הרבה ניסיון. הסגל שלהם רץ כבר שנתיים ויהיה קשה מולם. המפתח הוא בהגנה, נצטרך לעצור את היצירתיות שלהם ולהשאיר אותם על סקור נמוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully