וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריג בין וילאש בואש לעיתונאי: המאמן איים "אכנס בך", וחיכה לו במגרש חנייה

מאמן מארסיי זעם על עיתונאי מקומי, אמר לו במסע"ת "תמשיך ככה ואני אתפוס אותך", לאחר מכן ניגש אליו במגרש החנייה והמשיך לקלל ולאיים עד שעוזרו הפריד. צפו בהתפרצות

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

עימות חריג נרשם אתמול (רביעי) בצרפת בין מאמן מארסיי אנדרה וילאש בואש לעיתונאי מקומי. בצרפת מדווחים שבין וילאש בואש לעיתונאי יש מתיחות ארוכה, ואחרי שאתמול המאמן אמר לו דברים בוטים במסיבת העיתונאים, לאחר מכן הוא התעמת איתו במגרש החנייה.

אחרי ששה ניצחונות רצופים, מארסיי הפסידה אתמול 2:1 לראן ופספסה הזדמנות לברוח ממנה ולהישאר צמודה לפסגה. עם זאת, הכעס של מאמן הקבוצה על העיתונאי לא קשור להפסד, אלא לכעס שיש למאמן בנוגע לסיקור שלו. אתמול, אחרי ההפסד, בחדר התקשורת לעיני כולם, וילאש בואש נשמע אומר לעיתונאי: "תודה, אה? תמשיך ככה, ואני אתפוס אותך. אם תהיה לי הזדמנות אני אכנס בך. תמשיך ככה, זה טוב".

כבר בשבת אחרי הניצחון של מארסיי על מונאקו וילאש בואש ביקר את העיתונאי, שבעיתון שלו היו שתי כותרות שהוא לא אהב: "הכדורגל לא מבריק", ו"וילאש בואש, פגע וברח". הוא אמר לקולגה שלו מפרובאנס: "אתה עדיין עובד שם? אתה יודע שהם הביאו אחד פאתטי, שתקף אותי באופן אישי... לקח מספרים והציג אותם בצורה לא נכונה... בעיתון מכובד, זו התעללות".

אתמול כאמור וילאש בואש נתקל באותו עיתונאי, ואחרי שביקר אותו במסע"ת, הוא ניגש אליו גם במגרש החנייה. על פי הדיווח בצרפת, הוא ראה אותו מאוטובוס הקבוצה, ניגש אליו, נצמד אליו וקירב אליו את הפנים, ו"היו שם קללות ואיומים", עד שעוזרו ריקרדו קרבאליו הפריד ביניהם.

מארסיי, כאמור, הודחה לאחרונה מליגת האלופות, אבל עדיין במצב טוב בליגה.

עוד בוואלה!

צרפת: פריז סן ז'רמן חזרה לנצח, ליל שמרה על הפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully